Så fik jeg endelig tid til at skrive mere.
Kapitel 2: Første dag
Det var morgen, og solen skinnede ind ad vinduet. Klokken var 6:30, og jeg stod op.
Vi ville først blive vækket klokken 7, men jeg ville godt sørge for at vi begge var klar.
Jeg gik over og ruskede blidt i Adam indtil han vågnede med et groggy “Go’ morgen”.
Jeg tog dynen til side på ham, og kunne med det samme lugte at han havde lavet stort i bleen.
“Der er vidst en der skal skiftes,” kommenterede jeg, og fandt tingene frem - ble, babypudder, og nogle klude.
Imens blev han helt rød i hovedet over min kommentar.
Så jeg sagde til ham “Det må du undskylde - det var ikke min mening at gøre dig ked af det eller noget.”
Han sagde ikke noget, men jeg fornemmede på ham at han havde accepteret min undskyldning.
Så åbnede jeg tapen i siderne af hans ble, og åbnede den. Det lugtede en del mere end med bleen på, men jeg gjorde mig umage for han ikke kunne se på mig, at jeg kunne lugte hvor slemt det var.
Jeg brugte det øverste af bleen til at tage det værste lort med i bleen før jeg bad ham løfte numsen fra bleen.
Så trak jeg bleen ud under ham, og tørrede ham med kludene.
Til sidst spurgte jeg ham om han skulle i bad. Det skulle han ikke, så jeg tog blot noget babypudder på fingrene, og smurte det på ham. Derefter lagde jeg en ny ble under ham.
Jeg fik ham til at ligge numsen ned på den nye ble, og lukkede bleen med tapen i siderne.
Så gik jeg i bad.
Bagefter var der morgenmotion. Da vi blev talt op begyndte folk at hviske. Og jeg kunne godt se hvorfor.
De bukser Adam havde taget på gjorde meget lidt for at skjule at han brugte ble. De andre vidste intet før til morgensamlingen.
Man skulle ikke kunne se ret meget for at kunne se at hans numse enten var utrolig stor i forhold til hans krop, eller at han havde noget inden under.
Derudover var de også lidt korte, så hvis man kiggede godt efter kunne man se en tynd hvid stribe af bleen.
Det skal lige nævnes at bleerne han havde, ikke var de tyndeste man kunne få. Rent faktisk var bleerne meget tykke fordi han typisk tissede eller lavede utrolig meget på en gang.
Da vi kom tilbage satte vi os ind i spisesalen og spiste morgenmad. Da vi satte os ned lagde jeg mærke til at hans ansigt ændrede karakter i et sekund, lige da han satte sig.
Det var præcis det ansigt at de børn jeg plejede at passe havde når de havde lavet i deres ble og blev sat i en højstil idet lorten splattede ud indeni bleen.
Det hele gik dog så hurtigt, så jeg ikke vidste om jeg havde set syner.
Fortsæt til Kapitel 3