Munch i Aarhus 9. august 2025

Beklager, men det er et ganske elendigt mødested.

Det er jo sådan et sted, hvor en masse mennesker samles, for at komme videre.
Det vil være komplet umuligt at finde hinanden der, uden at have præcise informationer om, hvem/hvad man skal kigge efter.

Hvis man i stedet vælger et sted, hvor der ikke er så mange mennesker, eller at booke et bord på en café eller lign. som man gør i Kbh, vil det være meget nemmere at finde hinanden.

Jeg kunne foreslå, at vi booker et bord på spilcafeen i Fredensgade 38 (ved rutebilstationen). Så kunne man blot spørge efter det bord der er reserveret til Xxx.
Hvad siger du til det Bob?

5 Synes om

Det kan vi også det er lige meget for mig hvor vi mødes bare vi er enige så vi ikke står være vores sted i Århus når det er :smiling_face:

Men det var også noget nemmere at finde ud af noget da vi var ude og spise i Randers for nogen måned siden der lavede vi en gruppe på Telegram og fandt ud af hvad vi skulle og hvor vi skulle mødes

Tror ikke det to 5min at finde hinanden den gang jeg har forstået det samme her til Århus turen for et par dage siden da jeg ikke selv kender navnene på de andre der vil med?

Jeg når desværre ikke med denne gang heller, programmet for min lørdag er bare for presset

Helt enig!

Jeg tænkte det bare var mig, men nu er vi to :slight_smile: Det er umuligt at tale bare lidt privat der, der er meget høj musik og larm og det er svært at finde hinanden.

Tak fordi du foreslår det som du gør :slight_smile:

Hvad skal vi så mødes der for hvis der ikke er til at snakke eller finde hinanden :thinking:

Jeg synes godt nok det er svært at finde hoved og hale i hvem der vil være med og hvor folk vil mødes eller om det er droppet?

Uhh det skulle jeg have vist hvis i var i Randers

(indlæg slettet af forfatteren)

Tak for alle de mange kommentar. :smiling_face_with_three_hearts:

Jeg er klar over, at der mange som ikke kan, pga. arbejde/travl hverdag, og SMUK festivalen, som afholdes i denne uge..
Hvorfor jeg kan se, der er tre tilmeldte.

Jeg har skrevet med nogle af jer, og det dejligt at læse og vide, at folk er interesseret i at mødes.:smiley:

Jeg vil oprettet et Munch samvær/møde i september. Derfor håber jeg flere kan mødes der. Dermed håber jeg flere vil melde sig til, for vi kan få Munch op og kører. Dermed få etablere et seriøst fællesskab for ligesindede. :smiley:

Med alt det, er jeg ligeledes klar over, at mange er nervøse og usikre på møde andre (i det offentlige rum), som jeg har fuld forståelse for!!!

• Derfor må folk gerne skrive til mig privat, hvis I har foreslag til gode steder, hvor der ville være plads og mulighed for at samles. :smirking_face:

Ønsker jer alle en god FREDAG! :blush::blush:

5 Synes om

Godt initiativ. Jeg håber at kunne deltage en dag :hugs:

1 Synes om

Jeg har prøvet at kontakte jer andre og da det ikke har været muligt at få svar fra nogen af de andre der er tilmeldt denne gang så har jeg valgt at melde mig fra igen

Håber der kommer en tur som den i Randers på et tidspunkt det her bliver for useriøst for mig må jeg indrømme

1 Synes om

Synes ikke det ser ud til at være aflyst?

Jeg er usikker på om jeg kan få det til at passe.
Men har kommunikeret med Bob at hvis I mødes kan det være jeg kommer hvis jeg kan få det til at passe.

Synes uanset hvad at dem der har tilmeldt sig bør mødes, for at starte op.

Hvis alle blot tror det ikke bliver til noget.
Bliver det ikke til noget.

Hvis bare 2 mødes er der jo da stadig et møde?
Så kan de være der er 4 til næste møde, og 8 gangen efter?

1 Synes om

Hej vi er 3-4 stykker der er i Århus ved og omkring banegården i dag mellem kl 14 og 18 måske senere

Planen er at gå i Mindeparken ved musikhuset og sidde og snakke, til vi synes det er tid til at gå på McDonald’s, inden vi tager hjem igen eller hvad vi bliver enige om til den tid.

Hvis du har lyst til at mødes med os så skrive en kommentar eller til mig privat

Håber at se så mange som muligt :smiling_face:

1 Synes om

øv! jeg har det bedst med en flaske øl inden jeg går ud :frowning: HEld og lykke til :slight_smile: !

Hey, jeg synes bestemt i skal mødes!