Munch Valby - Søndag 8. februar 2026

Munch Valby - Søndag 8. februar 2026

Bemærk: Tilmelding er ikke længere nødvendigt, du skal blot møde op. Der er booket pladser nok til alle.

For English description of this event, please click here.

Husk at betale for din mad og drikkevarer med det samme når du bestiller i baren.

Alle er varmt velkommen til vores populære Munch arrangementet, som vi afholder én gang i kvartalet (4 gange årligt - februar, maj, august og november) om søndagen, her i hjertet af Valby lidt udenfor København. Vi holder til på den hyggelige og idylliske Café Ciré, der ligger 3 minutters gang fra Valby station, hvor der er masser af muligheder for at socialisere.

Café Ciré
Valby Langgade 58
2500 Valby

Læs mere om Café Ciré og se billeder af stedet ved at klikke her .

Priserne er fair og husk at støtte caféen ved at købe noget at drikke eller spise - så de fortsat har lyst til at have besøg af os.

Tidsrummet er fra kl. 15:00 til ca. 19-20:00.

Vi glæder os rigtigt meget til at se både gamle og nye deltagere.

Hvem er Munch til for?

Munch er for alle mænd, kvinder, drenge (15 år+), piger (15 år+) indenfor AB/DL miljøet, så om du er AB, DL, TB, CT, CG, hetero, LGBT+ person, ageplayer, single eller har partner (din ”ikke AB/DL” partner er også velkommen) så er du varmt velkommen.

Møde regler:

Dresscode: Almindeligt hverdagstøj. AB og fetich tøj er forbudt, da det skaber uønsket opmærksomhed og utryghed for nye deltagere. Vi mødes som du vil mødes med din familie, kollegaer og venner.

Brugen af bleer: Du må godt have ble på under tøjet (bare den er diskret), men vi tillader ikke “brune” bleer.

Hvor mange er vi til munch?

Vi plejer at være ca. 15-20 personer, enkelte gange lidt flere.

Sådan kommer du her til:

Det er nemt for de fleste at komme til Valby station med offentlig transport (S-tog, InterCity, Regional, kystbane-tog og bus. – Tjek Rejseplanen). Der er også parkering kælder/hus mod timebetaling. På gaden skal du tjekke skiltene, da det enten er privat, koster 12,-/timen eller der er max 3 timers gratis parkering på gaden.

Er du stadig i tvivl? Så læs vores FAQ omkring Munch .

Hvis du har spørgsmål så skriv til mig Babymike - eller spørg på Telegram .

Hvis du er nysgerrig på hvorfor munch er blevet lagt om? Det kan du læse lidt mere om det på dette opslag: NYHED omkring Munch i 2026 og frem

Håber vi ses søndag den 8. februar 2026 :smiling_face_with_three_hearts:

Tak for i går , det var rigtig hyggeligt at mødes med gruppen, en masse søde drenge…..

Håber at kunne deltage oftere , nu det bliver flyttet til søndage.

1 Synes om

Det var hyggeligt at møde dig. Håber du kigger forbi næste gang :blush:

Så er det om 14 dage vi afholder vores første munch i 2026. Husk at det er om søndagen :wink:

2 Synes om

Kommer der nogen unge mennesker på søndag (altså sådan under 30)? Du må i hvert fald gerne sige til hvis du er under 30 og kommer.

1 Synes om

Jeg er :hand_with_fingers_splayed: år gammel :smiley:

At spørge om alder på et ageplay site er jo lidt sisyfos, men jo der kommer helt sikkert nogen på din egen alder også.

Håber vi ses.

Det kan godt være det er sisyfos :thinking:. Det kunne godt være at det ikke var det rigtige at spørge om, men jeg giver det sgu en chance på søndag. Det bliver spændende at møde hvem end der kommer. Jeg hedder Thor, hvis ikke det er tydeligt. Måske har I en snært af et indtryk af, hvem jeg er, når jeg møder op. Vi ses søndag.

2 Synes om

Rigtigt eller ikke, det ved jeg ikke - alderen er for rigtig mange af os ikke den vigtigste parameter, men det kan blive en længere filosofisk diskussion :smiley:

Fedt at du kommer! Håber ikke vi skuffer - og selvom jeg er dobbelt så gammel så hilser jeg gerne på dig. :joy:

Vi er ovenpå i dag.

We are upstairs today.

1 Synes om

Fedt at I tog godt imod det “nye koncept”, og fedt med så mange nye fra både Danmark og udlandet :star_struck: :denmark: :sweden: :germany:

2 Synes om

Ville gerne have deltaget, specielt nu hvor jeg selv har stemt for og ytret at weekenderne passer bedst.

Desværre endte jeg ud i noget overarbejde som jeg ikke kunne komme udenom :confused:

Er glad for at det blev en succes :folded_hands:

Tak for i går allesammen! Det var mega hyggeligt :blush:. Det var rigtig svært for mig at møde op for første gang, men kort tid efter jeg ankom var det bare hyggeligt :blush: (det var nu også det jeg havde forventet). Nu er det selvfølgelig ikke altid der er super god kemi mellem alle, men vi er jo et meget imødekommende fællesskab, så vi gør vores bedste :blush:. Jeg havde i hvert fald super god kemi med de fleste til munchen :blush:.

3 Synes om

Tack för en trevlig munch! Det var super kul och jag kommer definitivt rekommendera det till mina kompisar i Sverige :grinning_face_with_smiling_eyes:. Tacksam att folk var villiga att prata svenska/engelska när jag hade svårt att förstå danska :sweat_smile:.

2 Synes om

@Ponnep det var dejligt at I kom forbi. Håber I har lyst til at besøge os igen :sweden::smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Dette emne blev automatisk lukket 60 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.