Læs venligst hele teksten før du tilmelder dig!
Så er jeg klar med et helt nyt koncept til ABDL’er som er glade for udflugter, rundt omkring på Sjælland, Fyn og Sydhavsøerne.
Hvor går turen til denne gang?
Stevns Klint på Sjælland. En perle i Danmark og på den eksklusive UNESCO’s verdensarvsliste. Vi starter i den lille by Højerup og ser kirken der er “ved at falde i havet”, og går nede ved vandet/klinten samt den lille skov ved siden af.
Hvor mødes vi?
På parkeringspladsen (Jeg har en grøn jakke på og står ved Clever ladestanderen)
Højerup Bygade 28
4660 Store Heddinge
Hvad er POP-UP Udflugt?
Det er en begivenhed der dukker op på forskellige steder på hele Sjælland, Fyn og Sydhavsøerne. Det kan f.eks. være en gåtur i eller ved en seværdighed (klint, skov, sø, fyr, vandrerute etc.) eller i en spændende by (f.eks. Roskilde, Sorø, Maribo, Odense etc.), så længe vi får nogle hyggelige timer sammen.
Det her er din mulighed for at mødes med ligesindede i nærheden af dit lokalområde, hvis du f.eks. ikke kan komme til København til Munch eller POP-UP Brætspil. Husk dog at udflugten flytter til et nyt sted næste gang, så vent ikke med at melde dig til, da der kan gå langtid, før den kommer tilbage til dit lokalområde. I udgangspunktet sker udflugterne altid i weekenden, og i sommerferien kan det være alle ugens dage.
Kom frisk og vær klar til at møde nye spændende mennesker, der deler dine interesser for AB/DL, uden at være klædt ud i AB/fetish tøj (det er ikke tilladt).
Krav:
Du skal klikke på ”Deltager” - ellers kan du ikke deltage (og husk at afmelde hvis du bliver forhindret eller har fortrudt, så hurtigt som muligt).
Betingelser for udflugten:
- Der skal minimum være 4 deltagere, ellers bliver det aflyst.
- Hold øje med denne begivenhed på ageplay.dk, for at se om den er blevet aflyst, det er dit eget ansvar.
- Hvis vejret er dårligt (regn/sne/slud eller stormvejr) bliver det aflyst.
- Hav godt fodtøj på og evt. en madpakke/drikkevarer med hvis du har lyst.
- Bemærk at stoffer og alkohol ikke er tilladt på udflugten (du må ikke være påvirket).
- Har du ble på, må du kun tisse i den (”brune bleer” er ikke tilladt på udflugten).
Hvem er vi der deltager?
Vi er en gruppe af helt almenlige mennesker, mænd, kvinder, drenge og piger der har det tilfælles at vi alle er til ABDL. Vi er ikke kommet for at udøve ABDL leg, men for at nyde et tur i det fri og mødes med ligesindede mennesker. Så simpelt er det
Koster det noget?
Nej. Det er altid gratis at deltage.
Aldersgrænse:
Du skal være fyldt 15 år+
Må jeg have ble på?
Ja det må du gerne, men den skal være diskret, da vi er i det offentlige rum og alle skal føle sig trygge. Brune/lorte bleer er ikke tilladt.
Må jeg have AB tøj på?
Nej. Vi er i det offentlige rum og alle skal kunne føle sig trygge.
Har du spørgsmål?
Skriv en privatbesked til mig her på ageplay.dk @BabyMike (besked åbner sig automatisk)