Saras Plan (F,G,F,g,F)

Håber snart der kommer mere

Me tooo elsker dem men ellers prøve læse de gammel historier de er os gode

1 Synes om

En lille update fra mig:
Jeg er lige startet i nyt job, så har ikke vildt meget overskud for tiden. På den anden side er der jo heller ikke udsigt til at vi kommer ud af Corona-nedlukningen lige med det først, så der er heller ikke ret meget andet man kan tage sig til…

Det tætteste jeg kommer på en konklusion er nok, at der kommer mere når der kommer mere :wink:

Men jeg kan love at historien ikke er død, og der nok skal komme mere før eller siden :slight_smile:

2 Synes om

Hvornår kommer der mere?

Højst sandsynligt når Corona er overstået haha :smiley: historier herinde er jo efterhånden noget der sker 1 gang om året. Personligt kan jeg ikke brokke mig, for jeg kan ikke slet skrive. Jeg elsker dog at læse dem

1 Synes om

Håber snart der kommer mere

Det er en super god historie

Det her er stadigvæk en af mine favorithistorier, som vi har her på sitet, og nu kan jeg glæde mig (og jer), med at jeg nu har fået rettet formateringen, og nogle stave/tastefejl så historien nu endnu bedre kan nydes, i sin helhed fra både computer, og mobil.

Tak @babykoen for en fantastisk historie, skulle der komme en fortsættelse, behøver det ikke at være et langt afsnit, men meget gerne omhandle turen i forlystelsesparken, eller en helt ny verden med din dejlige skrivestil. :heart_eyes:

7 Synes om

Enig, Nu har vi snart i årevis glædet os til den tur :wink:

3 Synes om

Ja jeg glæder mig også til en fortsættelse!

3 Synes om

Jeg venter også stadig spændt på en fortsættelse :blush: - altzår ikke for at lægge nogen som helst pres på, - ikke ret meget ihvertfald - - - - - - jo egentlig MEGET pres :blush: :wink: :grinning:

3 Synes om

Jeg startede på din historie i dag og tror har læst på max 7 timer og glæder mig til kapital 12 :smiling_face::smiling_face::smiling_face::smiling_face::smiling_face::smiling_face::smiling_face::smiling_face:

2 Synes om

Det næsten 2 år siden

2 Synes om

Ved det men stadigvæk

1 Synes om

Selvom der er gået lang tid, behøver man ikke helt at miste håbet… Jeg vil ikke love noget, men det er bestemt ikke utænkeligt, at der kommer mere på et tidspunkt.

I hvert fald skal I vide, at alle tilbagemeldingerne er meget værdsat, og når jeg læser dem, får jeg helt sikkert lyst til fortsætte historien :smiling_face_with_three_hearts:

5 Synes om

Det er jeg glad for at der måske kommer et kapitel til :smiling_face: nyder at læse så meget me har tid til om når først kommer i gang med at læse er det svært at stoppe synes me :innocent::blush::blush:

2 Synes om

Håber så mage da kommer meder🤟