Velkommen til et nyt forum.ageplay.dk

Hvad er “use case” for en liste sorteret efter nyeste brugere? Det har jeg svært ved at forstå. Det er da langt mere interessant at nye brugere føler sig velkomment og deltager aktiv i en god debat, får nye bekendtskaber etc.

2 Synes om

Der er stadig en profiltekst for alle brugere, men det var ikke muligt at overføre den. Så alle har fået en mail fra systemet med deres gamle tekst og en opfordring til at udfylde den i det nye system. :slight_smile:

Man kan også lave en egentlig “præsentation” kategori med en forudfyldt skabelon for hvad de kan svare på, hvis det er interessant. Men så skal jeg nok have lidt forslag til hvad der skal stå i skabelonen (i en anden tråd).

Ellers skriv til mig med hvad du tror den gamle kan være - så kan vi lave e-mail adressen på den gamle profil om og nedlægge den nye…

Du kan altså også logge ind med dit brugernavn Nino :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Spændende… det vil jeg glæde mig til at se og komme forslag til :slight_smile:

Er det bare mig eller er der blevet slettet en hel del af de gamle historier? Hvad er grunden? Vil flere af de gamle historier blive lagt op igen?

1 Synes om

Alle historier er igang med og blive soteret :slight_smile:
Vi arbejder hårdt på det.

1 Synes om

Aah så ingen vil blive slettet :)?

Ingen bliver slettet så vidt jeg ved.

Nej bestemt ikke, vi er glade for alle bidragene til historier. Men der var fra nogle et ønske om at historier med et islæt af seksualitet bliver separareret, så derfor er vi igang med at sortere.

Er det slet ikke muligt at interagerer mere på sitet? Jeg savner at man kunne ligge en status op som folk kan kommenter på ligesom på den gl. side og se hvad andre ligger op af billeder og aktiviteter.

Det virker som om sitet er blevet meget dødt efter det nye system.

Dette er ikke for at brokke mig, savner bare ovenstående muligheder :slight_smile:

3 Synes om

Hej team,

Først tak for et fantastisk site som jeg besøger mange gange om dagen, efter opdateringen!

Er det muligt at ønske flere mærker til historierne? Jeg synes vi savner en Omsorgs mærke. Og med vi mener jeg mig :wink:

1 Synes om

Ja, mærker oprettes løbende i takt med at behovet opstår, sålænge der er en sansynlighed for at de kommer til at blive brugt på, mere end en historie…

Mærkerne er nemme at oprette, omdøbe, og fjerne igen, det der tager tid, er ar finde ud af hvad og hvor meget der skal mærkes med hvilke mærker…

1 Synes om

Det giver fin mening, synes jeg. Hvad er processen så? Skal jeg komme med eksempler på historier der passer ind?

1 Synes om

Jeg tænker at man kan skrive en PM til mig, med en overskrift såsom Forslag til mærkning (evt. ved at trykke på linket her for bekvemmelighed)

Så kan jeg på den måde holde styr på alle forslag, og sikre at de ikke drukner eller bliver glemt. :smiley:

3 Synes om