Skrevet af: Bivert
Jeg har gået igang med en historie. Det kunne være skønt med nogle kommentarer, og ideer.
Kapiteloversigt
Kapitel 1 - Allan og uheldet
Allan skulle tisse frygteligt. Han rakte hånden op, og spurgte den skrappe lærer Fru. Smith om han måtte gå på toilet. ”Der er 15 minutter tilbage af undervisningen, du bliver nød til og vente” Allan lænede med skuffet mine tilbage i stolen, han var næsten desperat for og komme på toilet. Han kunne til sidst ikke holde sig mere, og lod lidt urin løbe ud i sine underbukser, men da han først havde åbnet op, kunne han ikke stoppe igen. Det endte med Allan tissede fuldstændigt i sine bukser, og der gik ikke længe før at de andre fra klassen spottede det. En pige råbte ”Allan har tisset i bukserne!” Frøken Smith hørte det, og kaldte Allan op til sig. Allan vraltede der op, man kunne tydeligt høre og se hans gennemblødte bukser. ”Hvad er det for noget svineri? Jeg sagde du skulle holde dig! Gå hen til skolesygeplejersken og få noget tørt tøj” Allan gik stille ud af klassen, han kunne tydeligt høre alle de andre børn fnise og hviske ad ham. Allan kom hen til sygeplejersken, og fortalte at Frøken Smith havde sendt ham hen til hende. Hun nikkede forstående, og gav Allan noget tørt tøj. Da Allan kom ud fra (med tørt tøj), hørte han over højtaler anlægget ”Allan Hansen, bedes at komme op på inspektørens kontor” Allan sank en klump, men satte kurs mod kontoret. Han bankede på døren, og der blev sagt ”kom ind” Allan gik ind, og så skoleinspektøren Frøken Sommer.
”Allan, Fru. Smith har fortalt mig du tissede i bukserne i hendes time. Jeg ville bare informere dig om at vi ikke gider at se flere uheld af den slags – forstået?” Allan nikkede. ”Godt smut så af med dig” sagde Frøken Sommer med en streng mine. Hvordan kunne de alle være så sure? Det var et uheld, tænkte Allan for sig selv.
Klassen havde fået fri, så Allan satte kursen hjem .Han skyndte sig lidt da han skulle på toilet Da han kom ud foran skolen så han nogle af sine klassekammerater. De så ud som om de ventede på ham, Allan havde ikke lyst til at snakke med dem, så han prøvede og undgå dem. De fik blokeret vejen så han ikke kunne komme forbi. En pige fra klassen sagde ”Haha! Du tissede i bukserne!” De kom alle sammen med smarte bemærkninger, og Allan var lige ved og græde. En dreng skubbede ham så Allan væltede, og det resulterede i at han sked i bukserne. Allan blev siddende nede på jorden, og kunne mærke sin egen lort. Klassen fandt ud af at han havde skidt, og knækkede sammen af grin. De forlod Allan, siddende i sin egen afføring.
Allan fik sjosket hjem. Da han åbnede døren hørte han med det samme sin mor stemme ”Allan. Kom herind nu!” Allan gik ind til hende. ”Allan de har ringet fra skolen… Hvad er det der lugter sådan? Har du nu også skidt i bukserne?” Hun gik hen til Allan. ”For fanden Allan! Gå op og vask dig! Du opfører dig jo som en baby! Jeg skal ud og køre. Når du har vasket dig, bliver du på badeværelset. Forstået?” Allan nikkede, han manglede ord. Allan fik vasket sig selv. Han tog nogle rene underbukser på, og begyndte så at vente på sin mor. Han havde besluttet sig for at forklare de urimelige situationer for hende, så ville hun helt klart forstå det.
Allan hørte sin mors bil. Allan vidste ikke om han skulle være glad eller bange. Han kunne høre sin mors fodtrin op ad trappen. Hun kom ind i badeværelset med en pose i hånden. Hun lagde et håndklæde på gulvet, og fortalte Allan at han skulle ligge sig. Allan var forvirret men lagde sig ned. Han mor trak underbukser af ham. Allan trak dem op igen men så sagde hans mor ”Du gør det bare værre for dig selv” Hun fik trukket underbukserne af ham, og op ad posen trak hun en ble. Allan var i chok, hun kunne ikke være seriøs. ”Allan du vil fra nu af gå med ble. Det bliver i hvert fald en uge, så må vi se på det derefter” Nu fandt hun også babypuder og olie frem fra posen. Hun smurte Allan ind i babyolie, og bagefter dryssede hun babypudder. Allan var så ydmyget at han græd. Til sidst blev bleen trukket over ham, og tapet fast. ”Sådan lille skat! Det var ikke så slemt vel?” Hun tog en T-shirt bed byggemand bob på, og gav ham den på.
Fortsæt til Kapitel 2