Munch i Horsens er denne gang flyttet til Vejle.
Vi tager i bowl n’ fun. Hvor der vil være mulighed for bowling og derefter spisning på The Grill. Man behøver ikke være med til det hele. Men dem der har lyst til bowling må gerne lige skrive til mig herinde eller på telegram @ShyOne30 så sørger jeg for at booke baner
Håber på at se en masse dejlige mennesker
/Silas
Hej, den dag kan jeg godt, så jeg kommer selvfølgelig ![]()
Jeg glæder mig til at spille bowling med jer. Count me in Silas ![]()
Det bliver sjovt at prøve igen, det er flere år siden jeg har prøvet at bowle
.
Jeg er også lidt rusten. Men mon ikke det går alligevel.
Det kunne være hyggeligt men min ryk kan desværre ikke holde til at bowle
Så må du nøjes med at drikke en øl og kigge på. Skal jeg komme forbi og hente dig?
Det bliver så fedt
og @guffe29 man behøver ikke være med til bowling… du kan altid bare være der for hyggens skyld ![]()
![]()
Hej allesammen
Jeg bestiller baner d. 15. Maj.
For en god ordens skyld vil jeg lige gøre opmærksom på at dem der står som “interesseret” ikke tæller med før i står som deltagende. Så hvis du vil med, skal du stå som deltagende inden d. 15. Maj.
/Silas
Hej Silas
Tror du at vi kan bowle fra klokken 11?
Jeg er inviteret til et andet arrangement samme dag, som jeg også gerne vil deltage i. Hvis jeg således kan være med til Munch fra 11-12, tror jeg at jeg kan få enderne til at mødes.
Fluffi
Ja selvfølgelig
kl. 11 it is ![]()
Fedt. Jeg er glad for at jeg kan være med begge steder.
Håber i får en fed tur, kan desværre ikke selv deltage. Håber det bliver en succes, og det bliver taget op igen
. Og gerne et tidspunkt, hvor jeg forhåbentlig selv er i området
Det gør det da. De sidste 2 gange har det også været super hyggeligt.
Du må se om dagen passer næste gang.
Jeg håber lidt på, at komme på den anden side af broen. Søger ihvertfald arbejde både, på Fyn og Jylland ![]()
Ønsker også jer en rigtig god tur ![]()
Og fedt har du taget initiativet Silas!
1000 tak for en dejlig dag, det gik jo godt også for dig Silas selv om du fik noget af en ble mås ![]()
![]()
![]()
![]()
Haha ja jeg er sikker på at jeg havde vundet hvis i ikke havde proppet mig i en tyk ble ![]()
Men det var som altid mega hyggeligt ![]()
![]()
Ja tak for i dag. Det var som altid mega hyggeligt. Dejligt med bowling arrangement. Måske kunne vi overveje noget Escape Room næste gang? Eller måske bowling igen, nu hvor Silas har lært at spille med ble på?
Også dejligt med gæsterne fra Sjælland - I er velkomne også næste gang.