Bowling i Vejle

Munch i Horsens er endnu engang flyttet til Vejle.

Vi tager i bowl n’ fun. Hvor der vil være mulighed for bowling og derefter spisning på The Grill.
Man behøver ikke være med til det hele. Men dem der har lyst til bowling må gerne lige skrive til mig herinde eller på telegram @ShyOne30 så sørger jeg for at booke baner
Håber på at se en masse dejlige mennesker
/Silas

1 Synes om

Jeg er så klar på det hele.

Det ER puttet i kalenderen!

2 Synes om