Min kæreste og jeg var på hotel her lige inden nytår.
Fra vores seneste hotelbesøg, lå min sut stadig i toilettasken. En af mine ynglingsutter, en lyserød Nuk 6 med lang latexgul narresut.
I ved. Nyt sted. Fremmed seng. Jeg var løbet tør for ADHD medicin. Så er det altså meget rart med en sut. Desuden giver det bare den hyggeligste og frieste fornemmelse.
Da vi pakkede ud, gjorde jeg opmærksom på den.
“Nå ja.” Sagde hun. “Vil du så til at være lille nu?”
Jeg svarede at det behøvede jeg ikke, men synes bare det kunne være hyggeligt at sove med den.
“Så ender jeg alligevel med at være den der skal ligge her og give dig omsorg. Det er jeg for træt til”
Det måtte jeg selvfølgelig acceptere.
Jeg lagde armen omkring hende og vi tændte for fjernsynet.
“Er du skuffet ?” Spurgte hun.
Nej det var helt i orden.
Alligevel forklarede hun at hun var lidt overstimuleret her op til nytår. Min kæreste har ADHD ligesom mig og havde brug for at jeg tog mig lidt af hende.
Jeg følte mig lidt kæk.
“Så var det måske dig der skulle bruge sut i aften?”
Det ville hun faktisk gerne prøve.
Hun gik ud på badeværelset og ud kom denne høje, flotte blondine, med hendes mørkeøjenbryn, det stramme sorte tøj og den store lyserøde sut i munden og så virkelig sød ud!
Hun puttede sig ind til mig igen.
Jeg satte pris på synet og lyden.
Efter et stykke tid spurgte jeg hvordan det var
Det hjælper på tankemylder sagde hun og det var rart bare at rette sit fokus på at sutte.
Det var så hyggeligt at hun lå der og småsnakkede lesbende bag sutten når hun ville kommentere på det vi så i fjernsynet som om det bare var helt naturligt.
På et tidspunkt måtte hun ovenikøbet tage den igen efter at hun havde lagt den fra sig.
Det er ikke første gang jeg ser hende med sut, men det er stadig noget af det frækkeste, når hun har den.
Det bliver nok ikke en vane, men det var godt nok hyggeligt.