En høj Blondine og en sut

Min kæreste og jeg var på hotel her lige inden nytår.

Fra vores seneste hotelbesøg, lå min sut stadig i toilettasken. En af mine ynglingsutter, en lyserød Nuk 6 med lang latexgul narresut.

I ved. Nyt sted. Fremmed seng. Jeg var løbet tør for ADHD medicin. Så er det altså meget rart med en sut. Desuden giver det bare den hyggeligste og frieste fornemmelse.

Da vi pakkede ud, gjorde jeg opmærksom på den.

“Nå ja.” Sagde hun. “Vil du så til at være lille nu?”

Jeg svarede at det behøvede jeg ikke, men synes bare det kunne være hyggeligt at sove med den.

“Så ender jeg alligevel med at være den der skal ligge her og give dig omsorg. Det er jeg for træt til”

Det måtte jeg selvfølgelig acceptere.

Jeg lagde armen omkring hende og vi tændte for fjernsynet.

“Er du skuffet ?” Spurgte hun.

Nej det var helt i orden.

Alligevel forklarede hun at hun var lidt overstimuleret her op til nytår. Min kæreste har ADHD ligesom mig og havde brug for at jeg tog mig lidt af hende.

Jeg følte mig lidt kæk.

“Så var det måske dig der skulle bruge sut i aften?”

Det ville hun faktisk gerne prøve.

Hun gik ud på badeværelset og ud kom denne høje, flotte blondine, med hendes mørkeøjenbryn, det stramme sorte tøj og den store lyserøde sut i munden og så virkelig sød ud!

Hun puttede sig ind til mig igen.

Jeg satte pris på synet og lyden.

Efter et stykke tid spurgte jeg hvordan det var

Det hjælper på tankemylder sagde hun og det var rart bare at rette sit fokus på at sutte.

Det var så hyggeligt at hun lå der og småsnakkede lesbende bag sutten når hun ville kommentere på det vi så i fjernsynet som om det bare var helt naturligt.

På et tidspunkt måtte hun ovenikøbet tage den igen efter at hun havde lagt den fra sig.

Det er ikke første gang jeg ser hende med sut, men det er stadig noget af det frækkeste, når hun har den.
Det bliver nok ikke en vane, men det var godt nok hyggeligt.

15 Synes om

Måske en lidt hyggelig Valentins gave til hende? Du kunne jo finde en i hendes yndlingsfarve eller yndlings dyr, tegneserie figur eller andet? :slightly_smiling_face:

Dejligt at hun fik ro på og fandt trygheden i dine arme. Det er dejligt at høre I giver plads til hinandens behov, uden I føler jer til besvær. Og dejligt for dig at du alligevel fik noget ret dejligt ud af jeres ophold. Selvom det ikke var dig der havde sutten den aften :slightly_smiling_face:

4 Synes om

Det kunne være skønt at hun begyndte at bruge sut lidt mere. Har også foreslået at hun prøver at have den mens hun dyrker yoga :smile:

Tak for de ord, det er nemlig Mega vigtigt at lytte til behov og grænser. Heldigvis er hun ret glad for at være mommy (til tider helt vild med det!) og jeg fik lov at få min sut næste morgen efter at hun havde giver mig lidt bryst (hendes favorit del af ageplay).

Hvor tit bruger du selv sut, hvis du stadig gør? :blush:

6 Synes om

Du kan da se om du ikke kan få nogle informationer omkring hendes ynglings farve eller en figur. Så kan hun få sin egen, for der er jo ikke nogen der siger hun ikke kan bruge sut- i mens hun er er den “voksne” :face_with_hand_over_mouth::teddy_bear:

Der er bare så vigtigt at man lytter til hinanden, og giver hinanden lov til at sige fra eller til. Og mega fedt at I kan hjælpe og støtte hinanden, så I begge føler jer hygget om :smiley:

Uh det lyder altså ikke helt dårligt, I fik vist begge to en dejlig og kærlig afslutning på jeres overnatning :face_with_hand_over_mouth:
Hihi det lyder i hvert fald som en hyggelig morgen.

Lige i øjeblikket bruger jeg ikke sut særlig meget. Det er meget i bølger for mig. Jeg har dog lige købt en ny med Stitch :star_struck: så den skal bare lige vaskes inden brug.

Hvordan rengøre du enligt dine sutter? Skolder du dem, eller vasker du dem med opvaskemiddel/sæbe? :grimacing: Jeg plejer at skolde mine, men er ikke sikker på at det enligt er den rigtige måde at gøre det på :sweat_smile:

2 Synes om

Det er rigtig :blush: det er også sket nogle gange at hun har været den lille. Kan huske engang var hun var stresset og jeg lavede en “baby-terapi” med hende, hvor hun fik ble på og en sut der kunne hjælpe. Det er så lækkert når hun prøver at komme i littlespace og kommer kravlende mens hun sutter fredfyldt :smiling_face: det er dog ikke noget hun så ofte har behov for :smile: men jeg elsker også når vi gør det lidt casual og man bare tuller lidt rundt i sin onesie og hyggesutter lidt.

Hun fik virkelig hurtigt smag for at amme mig, det tænder hun super meget på ! Også at blive kaldt “mommy”. Så der har jeg været møg heldig.

En sut med Stitch på ? Sødt :blush: Jeg er vil med vintage sutterne fra babyyourdoll i voksenstørrelse. Bedste følelse i munden og så ser man bare godt ud med dem :smile:

Hihi, det er Mommy der vasker dem hjemme ved os :laughing: men at skolde dem er altså helt fint tror jeg

7 Synes om

Ej hvor hyggeligt :smiley: Det er dejligt at hun faktisk vil prøve at opleve din verden, eller i hvert fald en stor del af den :see_no_evil: det giver noget mere samhørighed når I ved hvad der giver jer en indre ro og tryghed. Selvom hun ikke så tit bevæger sig ind i little space, giver det hende jo tydeligvis en masse indre ro, hygge og trykhed :smiley:

Det lyder virkelig også hyggeligt det i har sammen, så dynamisk og fredfyldt.
Og fedt at hun faktisk syntes det er frækt at amme dig og nyder den tilfredstillelse hun har ved at være din mommy :star_struck:

Jeg er helt pjattet med Stitch, så selvfølgelig skulle jeg have en sut med ham :see_no_evil:

Uh dem tror jeg ikke at jeg kender, så dem vil jeg da lige kigge på :slightly_smiling_face:

Hihi fair nok, det er vel også en af de ting en mommy skal :face_with_hand_over_mouth:
Men tak, jeg var lidt usikker på om skoldning var den rigtige løsning :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Jep, det var en af vores mere vellykkede rollespil.

Hun har været så fed til at prøve det og vidste hurtigt stort talent for at få mig til at føle mig lille.

Åh jeg smeltede de første gange hun sagde “det ordner Mommy”, “jeg har nok dig på armen om lidt” og “mangler du din sut”.

Engang var vi ude at gå og uden at sige det havde hun taget en sut med som hun blev ved med at tage i munden når ingen kiggede. Så frækt! :smile:

Så kommer dit suttebrug nok til at stige lidt når du kan få din tænderne ynglingsfigur :grin:

Jo det eller vask og skyld grundigt. Så tror jeg de holder længe.

5 Synes om

Det forstår jeg virkelig godt, det lyder virkelig også hyggeligt :smiley:

Hihi det er ret sjovt :face_with_hand_over_mouth: men også en sjov og spændene oplevelse for jer begge tænker jeg :see_no_evil:

Åh yes, det gør det :crazy_face: og det er hyggeligt :star_struck:

Super, så gør jeg ingvert fald ikke noget forkert :sweat_smile: det er rart lige at få lidt ro i hovedet, for jeg har været i tvivl om det længe :see_no_evil: tak :smiley:

2 Synes om

Jeg håber din nuværende suttebrugs-bølge bliver lang og god kikliji :star_struck: det er nemlig bare så hulens hyggeligt at bruge sut!

2 Synes om

Tak :teddy_bear::see_no_evil:
Ja det er det altså :smiley:

2 Synes om