Jeg var nede og vaske, det skulle gå hurtigt så jeg glemte et par PVC bukser i maskinen, da jeg kom ned for at hente mit tøj stod min naboen og så på mig, hun heder Hanne og er 40 år og går til bodybilding, “du har glemt dem her”, der stod hun med mine bukser og smilte. Da jeg så op, sagde hun når jeg er færdig, så kommer jeg op og får noget kaffe, jeg gik op til mig selv og lavde den kaffe i en fart, jeg viste ikke hvad jeg skulle sige til Hanne.
Det bankede på: Hanne kom ind og satte sig hen til bordet og vi fik noget kaffe, så sagde hun har du en ble, ja gå med mig, så har jeg også et par bukser til dig, vi kom ind, jeg tog en ble og bukser frem.
Læg dig der så skal hjelpe dig, men så tog hun fat i mig, og så var det MIG der lå ned, jeg gjorde modstand, men det kunne jeg ikke, nej nej sagde Hanne, det kan du ikke og så bandt hun mig til sengen, “nu skal du ligge helt stille”. Jeg fik ble og bukser på og kunne jeg se at hun havde mine bukser, på da jeg så det, så vendte hun mig om og stak en hånd ned jeg kunne mærke at hun stak noget op i MIG HJÆLP HVAD LAVER DU? Hanne" der sker noget om lidt" :ohmy: