Et rent Mareridt (b,M,F,F)

Dette er en 100% hændt historie

Jeg vågnede til at min mor kom og sagde godmorgen…
Hun sagde det meget stille, som om hun var lidt forskrækket eller noget… Lidt efter sagde hun at min far havde fået et hjerneblødning… Jeg tog det meget roligt da jeg ikke tænkte at det var så alvorligt… Da jeg havde ligget i 5 min. stod jeg op. Jeg gik direkte ind på badeværelset. Jeg havde ikke tisset, så gad ikke at skifte, tog bare min bukser og trøje på.

Lidt efter ringede min far’s kæreste og sagde at hjerneblødningen var blevet værre, og at han var blevet rykket til Glostrup Sygehus. Jeg tog hurtigt resten af mit tøj på, og satte mig ned i bilen med min mor og storebror. Så kørte vi derud. I bilen kunne jeg mærke jeg havde tisset i min ble… Jeg tænkte ikke over det, da der var mange andre ting at tænke over.

Så kom vi ud på hospitalet. Vi mødte min fars bror på vej hen til ingangen, Vi tog elevatoren op til 7.sal. Der stod næsten alle i min familie. På det tidspunkt kneb jeg et par tårer, da jeg endeligt fandt ud af hvor alvorligt det var. Jeg kunne mærke, at jeg skulle lave stort, men gad ikke, at gå på toilettet… Så jeg ventede bare.

Endeligt kom jeg ind til min far… Han lå der med ble, slanger og diverse ting sluttet til sig. Jeg kunne se han var nervøs, og når han ér det, så er der en grund til det.

Jeg kneb nogle flere tårer der, og til sidst kunne jeg ikke holde det ud mere, så jeg gik… Det var kaos, kaos og sorg. Jeg satte mig i en sofa og græd lidt.

Jeg kunne mærke jeg skulle lave meget stort nu, så jeg tog elevatoren for at finde i et toilet. På vej i elevatoren ned til stuen skulle jeg lave rigtigt meget stort og kunne næsten ikk holde mig. Jeg prøvede men jeg kunne ikke…

Der stod jeg med en snavset ble, i en elevator på 5 sal… Jeg tænkte at det da var meget heldigt, at jeg havde ble på. Ellers havde det da ikke været godt… Jeg fandt endeligt et toilet, enda med et Pusle bord.

Jeg tog tøjet af indtil jeg kunne havde ble og T-Shirt på. Lige da jeg skulle til at tage den snavsede ble af hørte jeg at døren åbnede sig… Og hvem stod der, der stod selvfølgelig en Meget gammel dame med næsten øjnene hængene ud.

Endnu værre var det, at der stod en Sygeplejeske i baggrunden. Hun viste hurtigt damen ind på en andet toilet, og kom så tilbage til mig. Hun spurgte så om jeg var Infantilist. Jeg sagde ja til hende. Hun sagde hun kendte flere der var infantalister. Hun spurgte om hun skulle skifte mig. Jeg sagde ellers mange tak, da det var lidt overvældene for mig. Hun gik derefter ud, og jeg låste så døren, Skiftede mig og gik igen.

^^
Var kun 12 år. ^^

3 Synes om

Hvor gammel er du så nu, og overlevede din Far?

2 Synes om

er snart 14 og min far overlevede ^^

:wink: :wink:

Mig vil gerne være Anonymiseret ^^

:wink: :wink:

1 Synes om

ja og fuld af løgen og det mener jeg mand får ikke skiftet ble ved døds fald

sårri jeg glæmte at skrive at mand ikke får skifte ble på hospitale ved fammielje indlægelse prøv en ny historie

1 Synes om

1: Der er ingen der kan være sikre på om den er rigtig, og om det er hændt.
Jeg vælger at stole på Anonymiseret. Jeg mener at det er forkert at have mistro til hinanden, da dette er vores alle sammens interrese.

2: Det er godt at høre at din far overlevede.

1: Der er ingen der kan være sikre på om den er rigtig, og om det er hændt. Jeg vælger at stole på Anonymiseret. Jeg mener at det er forkert at have mistro til hinanden, da dette er vores alle sammens interrese.

2: Det er godt at høre at din far overlevede.

Ja ja, jeg husker også jaja123´s udmærkede tråd, hvor han bad om en god tone herinde.

Men konstruktiv kritik må vel stadig være ok, håber jeg. Det har intet at gøre med at hakke på hinanden. Hakke er når man går efter manden (her: drengen he he). Konstruktiv kritik er noget andet, det er når man er kritisk overfor omstændighederne omkring en given historie.

I dette tilfælde synes jeg, uanset hvor god historien såmænd er og uanset at det måske er sandt (det har jeg ingen mening om), at det er lidt betænkeligt at blande en fetish som bleer ind i en alvorlig historie om ens fars hjerneblødning. Det er noget man faktisk kan dø af og jeg ville ikke selv kunne sidde og tænde på bleskift i en sådan situation…håber da ikke ligefrem, at du tændte på situationen, Anonymiseret…hvis det er noget som er sket af nød, så er det noget andet.

Men ok, hvis du var 12, så er det måske meget normalt, at du har handlet irrationelt og kun fulgt din indskyldelse hehe…men jeg ville absolut ikke kunne tænke på bleer i en sådan situation. :cry:

Det lyder også lidt upassende af en sygeplejerske at tilbyde at skite ble på en 12 årig fremmed dreng i en situation, hvor hans far var døden nær…

Men hvad ved jeg, man skal jo høre meget, før ørene falder af…
Men bortset fra det, så velkommen til Anonymiseret:wink:

Hmm ved ikke om det er sandt eller falsk, det skal jeg ikke gøre mig til herre over for så ville jeg få travlt her inde.

Men altså han skriver han tog elevatoren, hvilket vil sige, at han hvis det endelig var sket, ville toilettet ikke havde befundet sig på samme afdeling som hans far lå på.
Altså sygeplejersken har derfor ikke en jordisk chance for at ane hvorfor drengen er der og hvor syg en eventuelt pårørende er…
Ud over det så lyder det bare lidt for vildt, hvis det første der falder en sygeplejerske i tankerne når hun ser et barn på et hospital med ble på, at så spørge det om det er infantilist, da der ville være større chance for at han havde problemer med at holde på diverse…

• At være tolv og vide hvad en infantilist er, syns jeg også er ret godt klaret, men måske ikke urealistisk.

Just my opinion!

(Ikke at jeg sagde nogen gad høre den.)

Hmm ved ikke om det er sandt eller falsk, det skal jeg ikke gøre mig til herre over for så ville jeg få travlt her inde.

Men altså han skriver han tog elevatoren, hvilket vil sige, at han hvis det endelig var sket, ville toilettet ikke havde befundet sig på samme afdeling som hans far lå på.
Altså sygeplejersken har derfor ikke en jordisk chance for at ane hvorfor drengen er der og hvor syg en eventuelt pårørende er…
Ud over det så lyder det bare lidt for vildt, hvis det første der falder en sygeplejerske i tankerne når hun ser et barn på et hospital med ble på, at så spørge det om det er infantilist, da der ville være større chance for at han havde problemer med at holde på diverse…

• At være tolv og vide hvad en infantilist er, syns jeg også er ret godt klaret, men måske ikke urealistisk.

Just my opinion!

(Ikke at jeg sagde nogen gad høre den.)

he he…

…plus at hvis drengen var infantilist som 12 årig, så ville det virke lidt små-pædofilt hvis en fremmed kvinde, selvom det er en sygeplejerske, aktivt tilbyder at skifte ham (der er vel en grund til at man herinde f.eks. ikke må kontakte folk under 15 hmm…). Det ville måske være til at forstå hvis knægten havde et fysiologisk behov, men når han er infantilist, så er det en fetish, evt. af seksuel karakter. Det er da muligt, at det kan være sandt, men så synes jeg bare, at det virker lidt betænkeligt rent adfærdsmæssigt fra sygeplejerskens side…

Havde det være en mand, ville alarmklokkerne straks have lydt. Men når det er en kvinde, ja så kaldes det vist bare moderlig omsorg… :?

1 Synes om

Jeg kan godt se at den virker urealistisk, og tror heller ikke en 12 årig dreng ved hvad en infantilist er, selv fandt jeg først ud af det som 14 årig, og næsten 15.

vad med at stope den tråd hilsen baby m

1 Synes om

Kære alle
Der er bestemt ingen tvivl om at denne her oplevelse indeholder en hel del fiktion, men det gør nu da heller ikke noget.
Jeg tror faktisk ikke på, at vi med de bedste forventninger om at en historie af en sådan karakter skal kunne virke så realistisk , som mulig kan undgå at fantasien går ind og spiller med.
De fleste af os herinde har i forvejen en masse drømme om at opnå og udleve vore fantasier
Derfor mener jeg at det er komplet ligegyldigt hvorvidt historien rent faktisk har fundet sted eller at der er tale om en delvis fiktion.

Med venlig hilsen
Baby Bom

1 Synes om

jeg har prøvet hvor jeg kom fuld hjem fra by hvor min nabo så mig (faldt lige uden for henes vindue) hun sprute mig og hun skulle hjælpe mig ind til mig delv og jeg savge ja… da vi kom ind lage hun mig i min seng og jeg savge jeg var vådlægger og om hun vil hjælpe mig i min ble som hun sage ja til skal lige sige hun er hjemmme hjælper…
hun har hjælpe mig op til flere gange nu

og undskld alle de stave fejel der er er lidt for fuld lige nu

1 Synes om

Hmm… Tråden hedder jo også ‘rent maridt’… Jeg tror der menes ordet: mareridt, og dermed drøm, måske?
Jeg forholder mig altid kritisk til historiernes ægthed, herinde… Men hvad så hvis det er fantasi? Gør det nogen forskel for nogen?

1 Synes om

Nej det gør det vel som sådan ikke, men altså nok mere pointen i at folk siger det noget de har oplevet og det så i virkeligheden er en fantasi / historie så er det jo jeg ikke forstår hvorfor folk ikke bare fra start af siger det er fantasi i stedet for at prøve at gøre sig mere interessant ved ikke at fortælle sandheden.

Ja jeg forstår heller ikke hvad folk for ud af at lyve… Men jeg tror at ligemeget hvor meget det diskuteres så vil det kun være personen der har skrevet historien, der kan bekræfte dens ægthed. . .Så, we’ll never really know , will we? :slight_smile:

2 Synes om