Dette er en 100% hændt historie
Jeg vågnede til at min mor kom og sagde godmorgen…
Hun sagde det meget stille, som om hun var lidt forskrækket eller noget… Lidt efter sagde hun at min far havde fået et hjerneblødning… Jeg tog det meget roligt da jeg ikke tænkte at det var så alvorligt… Da jeg havde ligget i 5 min. stod jeg op. Jeg gik direkte ind på badeværelset. Jeg havde ikke tisset, så gad ikke at skifte, tog bare min bukser og trøje på.
Lidt efter ringede min far’s kæreste og sagde at hjerneblødningen var blevet værre, og at han var blevet rykket til Glostrup Sygehus. Jeg tog hurtigt resten af mit tøj på, og satte mig ned i bilen med min mor og storebror. Så kørte vi derud. I bilen kunne jeg mærke jeg havde tisset i min ble… Jeg tænkte ikke over det, da der var mange andre ting at tænke over.
Så kom vi ud på hospitalet. Vi mødte min fars bror på vej hen til ingangen, Vi tog elevatoren op til 7.sal. Der stod næsten alle i min familie. På det tidspunkt kneb jeg et par tårer, da jeg endeligt fandt ud af hvor alvorligt det var. Jeg kunne mærke, at jeg skulle lave stort, men gad ikke, at gå på toilettet… Så jeg ventede bare.
Endeligt kom jeg ind til min far… Han lå der med ble, slanger og diverse ting sluttet til sig. Jeg kunne se han var nervøs, og når han ér det, så er der en grund til det.
Jeg kneb nogle flere tårer der, og til sidst kunne jeg ikke holde det ud mere, så jeg gik… Det var kaos, kaos og sorg. Jeg satte mig i en sofa og græd lidt.
Jeg kunne mærke jeg skulle lave meget stort nu, så jeg tog elevatoren for at finde i et toilet. På vej i elevatoren ned til stuen skulle jeg lave rigtigt meget stort og kunne næsten ikk holde mig. Jeg prøvede men jeg kunne ikke…
Der stod jeg med en snavset ble, i en elevator på 5 sal… Jeg tænkte at det da var meget heldigt, at jeg havde ble på. Ellers havde det da ikke været godt… Jeg fandt endeligt et toilet, enda med et Pusle bord.
Jeg tog tøjet af indtil jeg kunne havde ble og T-Shirt på. Lige da jeg skulle til at tage den snavsede ble af hørte jeg at døren åbnede sig… Og hvem stod der, der stod selvfølgelig en Meget gammel dame med næsten øjnene hængene ud.
Endnu værre var det, at der stod en Sygeplejeske i baggrunden. Hun viste hurtigt damen ind på en andet toilet, og kom så tilbage til mig. Hun spurgte så om jeg var Infantilist. Jeg sagde ja til hende. Hun sagde hun kendte flere der var infantalister. Hun spurgte om hun skulle skifte mig. Jeg sagde ellers mange tak, da det var lidt overvældene for mig. Hun gik derefter ud, og jeg låste så døren, Skiftede mig og gik igen.
^^
Var kun 12 år. ^^