Skrevet af Kaj
Info
Det hele er fundet på og er ikke noget der har fundet sted.
Goddag jeg er en dreng på 16 år der hedder Thomas. Jeg har en lyst til at gå med ble og lege baby. For ca. et år siden fandt mine forældre ud af det, derfor blev jeg baby igen når jeg er hjemme. Hele familien har accepteret det og bakker mig op om det. Denne historie handler om da jeg var til min kusines fødselsdag, hvor jeg var baby.
Historie
Det var lørdag og vi skulle til min kusines fødselsdag til eftermiddags kaffe. Min mor kommer ind og tager dynen af mig og siger: nu er kl. 8.00 og små baby skal op. Jeg hopper ud af sengen, for jeg glæder mig så meget skal til fødselsdagen og det er det bedste jeg ved.
Min mor siger jeg skal gå ud på badeværelset og lægge mig op på puslebordet. Da jeg skal have en tør ble på. Jeg gør som hun siger. Vi har et kæmpe puslebord ude på badeværelset der passer til mig. Der går ikke længe før min mor kommer ind og tager nattøj og den våde ble af (da jeg har tisset i den i nat, som jeg gør hver nat).
Hun kommer mig i bad og vasker mig godt. Efter får jeg en tør ble på og tørt tøj. Så får jeg morgenmad. Derefter bliver jeg sendt ind for at lege.
Hen ved 11 tiden. Skal jeg lave pølser og gør det uden noget i bleen. Min mor kommer ind ved kl.12.00 så skal du have noget at spise før vi skal af sted, men først skal du have skiftet din ble.
Da jeg har spist. Får jeg mit nye tøj på og kommer ud i bilen. Mine forældre kommer derud og vi kører. En time senere er vi fremme. Der er flag oppe ved min kusine. Vi er også de første der kommer. Da vi er kommet ind og har fået hilst, tager min mor mig med ud på badeværelset for at skifte den våde ble efter køreturen.
Da hun er færdig er de andre også kommet. Jeg går glad ud og hilser på alle. Jeg får en ny bil af min anden moster. Så bliver vi bedt om at sætte os til bords og jeg får en hagesmæk på.
Vi får boller med smør og jeg spiser 5, derefter får vi kagemand med slik på, og til sidst lagkage, men lige inden vi skal til at spise lagkage, laver jeg pølser i bleen.
Det er min fætter Jacob på 10 der opdager det, sniger sig hen, for at lugte om det er mig. Han sætter næsen helt ned til numsen og snuser ind, Thomas har lavet i bleen, må jeg skifte ham spørge han min mor.
Det må du godt Jacob nu skal jeg gå med dig der ud. Vi går alle 3 ud på wc’et og jeg lægger mig op på puslebordet.
Min kusine der har fødselsdag (fylder 9 år.) kommer ind, for at se på. Jacob åbner mine bukser og tager dem af mig. Så tager han fat i tapen, i først den ene side og så den anden side og folder bleen ned. Den er godt fyldt med puha, der er smattet ud over hele numsen, det begynder også at lugte af puha.
Han tager så det værste med bleen og smider den ned i blespanden, og tager så en klud og tørrer mig godt, han får også lidt pølse på fingeren, men det gør ikke noget. Imens ligger jeg og nusser en bamse der lå på bordet.
Så spørge han min mor om jeg skal have ble salve på og det skal jeg. Det smører han fint ud omkring mit numsehul. Og giver mig en tør ble på igen og mine bukser. Det var sjovt siger Jacob glad. Vi går ind og lege med lego.
Da vi har spist aftensmad, tager vi hjem. På vej hjem i bilen laver jeg igen pølser i bleen og tisser også i den.
Der begynder at lugter meget af puha i bleen. Da vi kommer hjem, får jeg en ren ble på igen. Ser noget byggemand bob. Ved 9 tiden kommer min mor og tager mig med ind på badeværelset for at give mig nattøj på og en tør ble, da jeg har tisset i den. Jeg får en god tyk nat ble på, bliver så lagt ind i seng og får en sut i munden.
Bliver puttet og lyset slukkes. Jeg ligger og tænker på hvor en god dag det har været, og at fødselsdag er det bedste jeg ved. Med den tanke i hovedet falder jeg i søvn. Imens jeg sover, tisser jeg i bleen, og holder om min bamse. LOL