Del 1.
Så var dagen endelig overstået sidste dag på HF, nu skulle der bare ventes næsten 3 måneder før næste uddannelse begyndte. Nu var der bare dømt ren afslapning og jobsøgning i stor stil.
Det var en dejlig morgen 09.00 i Danmark og jeg satte mig straks ud til bordet for at hapse noget morgenmad men også for at se nogle af mine ynglings serier om morgen.
Jeg var i gang med at hælde en ordentligt portion havregryn op i en tallerken da telefonen pludselig ringede. Det var nogle som mine forældre i sin tid kendte da de boede et andet sted, de spurgte om jeg ikke kunne hjælpe dem ud ret hurtigt og et par dage frem. De skulle nemlig have en babysitter til deres børn da de skulle væk på rejse i en god uges tid.
Jeg tænkte mig hurtigt om, idet at jeg havde passet dem for nogle år tilbage samt jeg havde brug for penge var konklusionen jo nem. Jeg takkede ja tak og spiste min morgenmad op og pakkede min task med alt fornødne udstyr.
Jeg tjekkede alt var aflåst på mit værelse og tog jernhesten de 25 min igennem byen og ud på landet. jeg nåede frem og så at alt var som de plejede at være, jeg havde ikke været her i 4 år, dengang var de 2 stk. 11årige drenge og en 9årig pige.
I deres familie havde de altid haft sengevædningsproblemer op i en høj alder, så dengang stod jeg for bleskift. Jeg kan stadig huske hvordan jeg fik jern på, især når jeg drillede dem lidt for at være babyer.
Jeg parkerede min cykel i carporten og gik op til døren og bankede på, ud gik moren og faren og sagde at jeg nu skulle passe godt på dem. Samt at de stadig, ja, havde det problem om natten.
Jeg smilede til dem og sagde at det intet problem var. Jeg gik ind mod døren og vinkede til dem. Jeg gik ud i køkkenet hvor jeg kunne se de 3 børn sad, de var vokset, faktisk blevet samme højde som mig.
Godt nok var jeg 19, men jeg var rimelig lav af min alder.
De sagde nu jeg skulle sætte mig ned og tage noget at spise, kunne se at de havde lavet pandekager og en form for kakaomælk. Jeg takkede nej tak og sagde jeg lige havde spist.
De sagde nu at de havde lavet det specielt til mig og de ville blive kede af det hvis jeg ikke spiste det. Jeg kunne ikke lade være, jeg satte mig ned og begyndte at spise og drikke det. Det smagte faktisk godt. Jeg blev hurtig færdig med det.
Børnene spurgte nu om jeg ikke ville være med til at lege noget, personligt gad jeg ikke, men skulle trodsalt passe dem så sagde okay.
De rejste sig nu op og lagde et stykke stof på bordet, de sagde jeg skulle vikle det omkring mine øjne, fordi vi skulle lege gemmeleg.
Hvor latterligt det end lød tog jeg stoffet og viklede det om mine øjne så jeg slet intet kunne se. Jeg begyndte nu at tælle fra 1 til 100.
Jeg sad bare og slappede af og tænkte over hvad jeg skulle få tiden til at gå med disse dage. Jeg nåede nu til 70 og mine to arme blev pludselig fastholdt i stolen. Jeg fik en klud for munden og næsten af mig af et eller andet væske, og kunne straks lugte det var kloroform.
Jeg kæmpede og kæmpede - Jeg ville ikke besvime. Men efter 10 sekunders intensiv kamp, måtte min krop give op - jeg besvimede.
Jeg vågnede op med en dunkende hovedpine og prøvede at tage mig til hovedet, men idet jeg prøvede at bruge min arm gik det hurtigt op for mig at jeg var spændt fast, ikke blot mine arme, men også mine ben, mave og skulder var spændt fast til en seng som lignede meget det rum jeg plejede at skifte dem i.
Jeg kunne pludselig se de 3 børn komme ind med et djævelsk smilende ansigt på munden. Jeg havde lyst til at råbe af dem, men opdagede hurtigt at jeg havde en stor sut i min mund som var bunden om bag mit hoved.
– Hej baby, ja du undrer dig sikkert over hvorfor vi har gjort dette mod dig, men det er simpelthen fordi at du tilsyneladende elsker at drille os for at bruge bleer om natten. Du ved, vi fortalte det til vores forældre og de var enige om dette. Vi laver dig simpelthen om til en baby.
Jeg gloede nu på dem med et helt panisk udtryk i ansigtet, begyndte nærmest at fnyse i raseri.
– Som du kan se har vi spændt dig fast til sengen men kun midlertidigt, for vi er sikker på at du ikke gør noget dumt vil vi tage billeder af dig konstant som vil ryge overalt i byen og på internettet hvis du prøver at flygte eller ikke følger vores regler.
Pigen tog nu et kamera frem og knipsede et par stykker af mig. Jeg indså hurtigt at dette var en kamp jeg havde tabt, kunne lige så godt indfinde mig i det.
– Nå men vi kan jo lige så godt komme i gang og få det tøj af dig. Du skal jo ikke bruge voksentøj mere.
De fandt nu et par sakse frem og begyndte at afklippe alt tøjet af mig så jeg pludselig lå helt nøgen.
De pegede nu alle sammen på min penis og gjorde totalt grin med den, kaldte den alt muligt og sagde den var utrolig lille. Desværre kunne jeg selv huske jeg drillede dem meget i sin tid, så overrasket var jeg nu ikke.
De knipsede nu nogle flere billeder og tog nogle bleer frem, de lagde en ble ind under min numse, og lagde 4 indlæg i.
De tog nu noget baby salve og smørrede mig godt og grundigt ud over bleområdet hvorefter de pudrede mig godt. En af drengene tog nu noget og proppede op i numsen på mig.
De trak bleen op over mig og satte den stramt fast i begge sider. De tog nu 2 større bleer og gjorde det samme så jeg endte med at svæve en del centimeter over sengen med min numse. De tog nu et par gummibukser frem med kæde på og sled dem op over mine bleer og låste dem stramt fast.
Her indså jeg hurtigt at jeg nok ikke selv kunne få dem af. De knipsede nu, nogle flere billeder og sagde til mig at de ville løsne mine arme og hvis jeg prøvede på noget så blev det værst for mig selv. Selvom jeg utrolig gerne ville væk, indså jeg at jeg hellere måtte høre efter, de spændte nu mine arme og skulder op. Hvorefter de trak en body ned over mig og knappede den i skridtet.
De spændte nu mig fuldkommen fri, alt imens at kameraet nærmest blev knipset per sekund for at få det hele med. De tog nu en stor lyserød sparkedragt op med Peter Plys logo på maven. De trak mine ben ind i den som var en dragt med fødder på, og trak den og over mig og trak mine arme ud. De vendte mig nu om på maven med magt og lynede dragten helt op til toppen og satte en hængelås i.
Jeg følte mig selv utrolig pinlig berørt nu. Men fik pludselig en kraftig mavekrampe som kunne høres i rummet. Jeg kom pludselig i tanker om hvad det mon var de havde puttet i numsen på mig.
De gav mig nu et par luffer på hver hånd som de brugte velcro omkring mine håndled så de sad fast. Lufferne føles som om de var lavet til at man overhovedet ikke kunne bruge hånden.
De sagde nu jeg skulle sætte mig op og følge dem. Jeg prøvede at gå nogle skridt men bleerne var så tykke at jeg straks faldt på min numse og jeg indså at jeg var nødt til at gå på alle fire, efter dem i en kraftig vraltende tilstand.
Vi kom nu ud til hoveddøren og de sagde jeg skulle rejse mig op, men jeg nægtede. Jeg gad ikke dette mere.
Drengene som man skulle tro havde styrketrænet løftede mig nu op og slæbte mig uden for. Her så jeg hurtigt at der stod en stor barnevogn. Pigen åbnede for barnevognen og trak dynen til side.
Præcis som i en rigtig barnevogn var der en sele vest. De lagde mig ned i den og spændte mig godt fast, samt mine fødder nede for enden ud til hver side. De tog nu mine hænder og spændte dem fast til nogle manchetter der sad på vesten.
De puttede mig godt og grundigt og lagde låget på barnevognen og myggenet over. Jeg begyndte at tude lige så stille, men pludselig fik jeg en ny krampe i min mave, kunne bare mærke at der var noget der skulle ud.
De 3 børn kiggede djævelsk på mig og grinede højlydt og knipsede umådelig mange billeder af mig i min umulige situation. Latteren blev pludselig afbrudt af den ene af drengene.
– Nå baby, så må vi jo se om du kan holde din ble tør, men du må sove godt vi kommer og vækker dig om 4 timer. Nat baby!
Børnene gik nu inden for imens de grinede højlydt. Der lå jeg… Helt uhjælpelig. hvad værre var, jeg fik ny krampe i maven, der var noget der skulle ud og det kunne ikke vente.
Jeg prøvede nu at få mine tanker overført til noget andet, men igen kom den krampe, det var ikke for sjovt.
I en stortudende tilstand prøvede jeg at lukke lidt ud men det kom hurtig ud i stridende strøm, da de havde sat mine bleer så stramt kunne jeg bare mærke hvordan det føles som om det spredte sig ned af ryggen på mig.
Jeg fik også en følelse af at jeg snart skulle tisse, uden at tænke videre over det indså jeg at jeg bare kunne gøre det nu, det kunne ikke blive værre. Så jeg tømte min blære.
Jeg lå der og tænkte over hvad det ellers kunne gøre ved mig, selvom mine tanker gerne ville henledes til andet kom de hele tiden på den mærkværdige følelse af en fyldt ble.
Selve lugtende og følelsen omkring mig var helt mærkværdigt i forhold til hvad jeg var vant til. Men af en eller mærkelig grund blev jeg mere og mere træt, som om at jeg havde brugt alle mine ressourcer eller at jeg følte mig tryg og at jeg bare gjorde som et barn ville.
Jeg lukkede mine øjne, kort tid efter faldt jeg i søvn suttende på min sut.
Slut Del 1.