Det startede da jeg fik et vikar job i en børnehave.
I starten tog jeg bare jobbet fordi at jeg ikke kunne finde noget andet arbejde, men jeg begyndte hurtigt at syntes om jobbet.
Efter at have arbejdet der i nogle uger, syntes jeg at jeg kunne mærke at jeg var lidt nysgerrig om bleer, altså sådan om det kunne være rart at prøve at have en på, og så kunne jeg mærke at jeg var lidt misundelig over at det ikke var mig som lå på puslebordet.
En dag da jeg får fri og er blevet færdig med at gøre rent, inden jeg så skulle hjemad, går jeg ind i rummet hvor bleerne lå, jeg tager den største frem som jeg nu kunne finde og mærker på den, og syntes der er noget spændende over det, og bliver en smule ophidset af det, jeg tager en i min taske og cykler hjemad, hvor den så bliver der indtil det bliver aften.
Jeg beslutter mig så for at prøve den på, jeg tager alt tøjet af og lægger mig på ryggen og forestiller mig at jeg bliver skiftet, det føltes alt sammen utrolig rart og var mega nydeligt, det føltes så godt at jeg ikke kunne udelukke at prøver at onanere mens jeg havde den på, hvilket bare løftede oplevelsen totalt.
Lige siden den dag har jeg bare ikke kunne lægge denne kink/fetish fra mig, den er simpelthen alt for nydelig og rar.