Mange har prøvet år efter år efter år. Men ingen har skrevet 24 fulde kapitler. Nu det så min tur til prøve dermed er det ikke sagt jeg gør det en pind bedre. Men well challenge accepted :). Men skal dog siges i skal ikke regne med det blir super lange kapitler, Og heller ikke regne med det blir perfekt skrivnning da det hårdt skrive 24 kapitler. Men vil prøve mit bedste. Og lykkes det så ikke tja… Kan jeg joine de andre der gemme årene har ikke fået gennemført det. Anyway… Ha en god december måned. Og håber i kan lide historien :D.
Kapiteloversigt
Og glædelig 1 December! :3.
Her kommmer 1. dag…
Jimmy’s speciale jul.
1. December:
Det var den 1 December. Solen var ved stå op denne December morgen mens Jimmy lå sov i sin seng. Hans mor bankede på døren. Og derefter åbnede den. “Glædelig Jul min skat” Jimmy mumlede tilbage tak i lige måde mor. Han gabte og strækkede sig, morgenhåret stod ud af ham til alle sider. Han gik i gang med tage tøj på og steg ud af sengen. Han gik nedenunder og satte sig ned på stolen og startede med spise hans morgenmad som var alm cornflakes. Jimmy var en ung fyr på 16 År og næsten færdig med 10. klasse. I højstolen sad hans eneste lillesøster Sofie på 2 år, Hun brugte stadig ble og det var normalt tape bleer eller stofbleer. Jimmy misundende hende nogen gange, med alt den opmærksomhed hun fik. Og ønskede faktisk, at han var en baby igen. Selvom hun var sød og altid kunne få Jimmy til at smile, selv på den mest triste dag.
Han sukkede lidt for sig selv og fortsatte med at øse skefuld efter skefuld ind i hans mund. Pludselig kom hans mor hen og satte sig ved siden af ham, og tog skålen med babymos. Og begyndte så at made Sofie. Jimmy begyndte at følge med imens mor fodrede Sofie og begyndte at blive misundelig igen. “Okay lille skat luk så op. Her kommer fut toget fut fut.”. Sofie grinede og lukkede op mens mor madede hende. Pludselig afbrød Jimmy og sagde tak for mad og efterlod det sidste i hans skål. Han begyndte gå op og gøre sig klar til skole. Han sukkede og gik ind på værelset, og begynde at åbne hans kasse med nogen af Sofie’s bleer han havde taget fra puslebordet, der var ca. 5. Han tog en på og begyndte glide hånden udenpå den, og nød bare følelsen, af den glatte, bløde ble mod hans hånd. Pludselig hørte han mor råbe fra køkkenet “Jimmy er du ved at være KLAR!?”. Jimmy skyndte sig at pakke bleerne ned i den sko æske han havde dem i og gemte dem under sengen igen og råbte tilbage “Ja jeg kommer nu!”. Han løb nedenunder og greb tasken over skulderen og løb ud af døren og sagde farvel.
Dagen forløb som sædvanligt med massere af lektier for i matematik, dansk og engelsk. Da han kom hjem smed han tasken og råbte “Så jeg hjemme!”. “Hvordan gik skolen” svarede mor tilbage fra stuen “Som sædvanligt" var det eneste han svarede og løb ind på værelset og spillede Playstation 3. Da klokken var 6 var det spisetid og aftensmaden bestod af risengrød. Han satte sig ned og spiste det. Og endnu engang blev Sofie madet. Bagefter var det ved at være sovetid for Sofie efterhånden, men først var der Julekaldender, der bestod af Jul i Valhal. Da det var slut var det sengetid for Sofie. Sofie brokkede sig noget over det. Men kom i seng. Jimmy kiggede gennem sprækken af døren imens Sofie grædende blev iklædt natble og sparkedragt, mens mor prøvede at tysse hende ned og legede med hende. Jimmy startede endnu engang med blive misundelig og gik væk. Han lukkede døren og tog skoæsken ud. Og stak en af Sofie’s bleer ned i hans underbukser. Og pakkede sko æsken væk. Han græd sig selv i søvn…
Fortsæt til Kapitel 2