Journaliststuderende søger en at interview

Hej,

Vi har fået en mail fra Louise:

Jeg er journaliststuderende på Danmarks Medie- og Journalistskole, og jeg skal til at skrive om en interesse, der "stikker ud fra normen". Jeg synes, det kunne være enormt interessant at snakke med en infatilist, som kan sætte mig ind i, hvad interessen går ud på.

Med andre ord skal artiklen oplyse de mennesker, som er udvidende og har fordomme - hverken nedgøre eller udstille interessen.

Jeg håber, at du kunne have lyst til at snakke med mig. I så fald er du velkommen til at kontakte mig på mail eller mobil xxxxxxx. :slight_smile:

Min deadline er på torsdag, og interviewet skal helst foregå allerede onsdag i denne uge. Tror du, at det kan lade sig gøre? Jeg kan hele dagen.

Jeg bor i Aarhus, men det betyder ikke så meget, hvis jeg bliver nødt til at tage ud i landet for et interview. :slight_smile:

Hvis det er nemmere at finde en kilde, som først kan mødes senere (evt. næste uge), kan jeg godt vente med historien til næste deadline. Jeg synes, det er et emne, som fortjener tid og plads. :slight_smile:

Skriv en PB til mig - eller mail babylai@babylai.dk så får du e-mail adresse og telefonnummer.

mvh
Nicolai