Junior đŸ”

Hvem er Junior?

Jeg har vÊret medlem af sitet i over 10 Är, men har for det meste blot vÊret en af dem som lÊser, og fÞlger med i det skjulte.

Det startede med at jeg sÞgte pÄ internettet efter historier med unge der brugte ble og/eller sut, hvor jeg sÄ fandt diaper.dk.

Inspirationen hertil var at jeg kendte 2 piger pÄ min egen alder, som enten var vÄdliggere, eller havde en interesse for at bruge sut og sutteflaske.

Sidenhen har jeg op igennem Ärene lÊst og lÊst alt hvad jeg kunne komme i nÊrheden af, jeg har delt alle jeres glÊder og uenigheder, selv nÄr debatterne har vÊret oppe, hvor holdningerne var sÊrligt stÊrke.

Hvorfor lige Junior?

Da jeg skulle oprette mig som bruger, for at kunne lĂŠse alle de skjulte historier, var det eneste “barnlige” navn jeg kunne komme pĂ„, og identificere mig med Junior, lĂ„nt fra filmene Far, mor og MĂžgunge.

Efter fÞrst at have deltaget i Munch, og lÊrt flere fra sitet at kende, har jeg gÄet med gentagne overvejelser, for den stÊrkt tiltagende lyst til at give noget igen.

SÊrligt har jeg oplevet glÊden, ved at kunne mÞdes med andre, og i fÊllesskab dele fÞlelser og erfaringer i forhold til det at gÄ med ble, eller bruge sut, eller bare kunne opfÞre sig barnligt, selvom man mÄske er blevet voksen..

DesvÊrre har jeg ikke lÊngere, kontakt til de 2 piger jeg omtalte ovenfor, men tÊnker da engang imellem pÄ om de mon er eller har vÊret medlemmer pÄ siden her?

Det vil ihvertfald vÊre en Êre for mig, at kunne give lige sÄ meget tilbage, som jeg selv har oplevet at fÄ ud af at vÊre medlem af vores fÊllesskab.

Inden Coronaen lukkede ned for landet og vores Munch arrangementer, nÄede jeg kort at snakke med @babylai om et nyt system han var gÄet igang med at oversÊtte, og selv delte mine erfaringer med oversÊttelsen af et computerprogram.

Hvad jeg ikke vidste den gang, var at det var systemet Discourse, som sitet netop er blevet migreret til.

Det var dog noget som jeg fandt ud af, da @babylai skrev om det pÄ enten sitet eller chatten, kan ikke huske det, men tror det var Discord chatten, som nu desvÊrre er blevet lukket :frowning_face:

Jeg greb dog chancen med det samme, og spurgte om det var noget han ville have hjÊlp til, og hvordan det kunne foregÄ uden at jeg nÞdvendigvis skulle have et sÊt nÞgler til serveren eller pÄ anden mÄde fÄ adgang til fortrolige oplysninger, eller hvad der nu mÄtte vÊre pÄ en sÄdan hemmelig server.

Heldigvis var det dog ligetil og helt uden behov for nogen bekymring af nogen art, idet alle kan bidrage til oversĂŠttelserne via hjemmesiden Discourse-Crowdin, som intet har med Ageplays servere at gĂžre, og hvor man blot skal registrere sig for at kunne bidrage.

Efter at have afprÞvet systemet, og lÊst en smule om mulighederne blev der hurtigt sat gang i tasterne, sÄledes at vi nu er oppe pÄ at have oversat 83% af Discourse systemet til Dansk, og nu er kommet igang med en tiltrÊngt oprydning.

Fordi jeg nu har bidraget, med oversÊttelserne og udarbejdelsen af diverse vejledninger, og generelt har vÊret mere og mere tilstede, og snakket med @babylai ad flere omgange, har jeg nu fÄet adgang til at kunne hjÊlpe med oprydningen og kategoriseringen af Historierne, som jeg fortsat elsker at lÊse (med og uden stavefejl), sÄ alle kan finde det de sÞger (og gÄ udenom det som de ikke sÞger).

Og selvom jeg endnu ikke har set administrator delen af sitet, har jeg via oversÊttelserne fÄet en solid forstÄelse for hvordan sitet er opbygget, og hvilke muligheder sitet har for fremtiden.

Jeg arbejder med IT support, men har tekniske kompetencer der ligger ud over dette.

I er derfor velkomne til at stille spÞrgsmÄl (OG skrive til mig i PM), sÄ vil jeg gÞre hvad jeg kan for at besvare dem alle.

(Og hvis i har lyst, sÄ mÄ i ogsÄ gerne lige skrive om vi har mÞdt hinanden til eks. Munch)

/Junior

6 Synes om