Kapitel 2:
Med hamrende hjerte listede Aurelia stille ud af døren. Hun havde hørt sin søster komme hjem, mens hun lydløst tog tøj på og ventede til hun var sikker på at hun sov tungt. Da listede Aurelia ud af døren, og så sig omkring. Nu hørte hun igen den mystiske lokke sang og vidste den kaldte på hende. “hvor er du? Hvem er du?” Aurelia´s stemme var længselsfuld, men der kom intet svar andet end sangen. Da hun begyndte at gå, hørte Aurelia sangen stige i styrke men stadig holde sin mystiske lokkende tone. Hun vidste på en eller anden måde, at hun var på rette vej.
Hun vidste ik hvor længe hun gik, men på et tidspunkt, mærkede hun en sødelig duft. Da hun snusede ind mærkede hun også noget kilde hendes næse. hun viftede det væk, og så et lyserødt blade fra et kirsebær træ. “Hvad forgår der?” tænkte Aurelia. Der voksede ingen kirsebærtræer her, så hvorfor regnede det med det smukke blade. Nu blandede en klingende ungpige latter sig med sangen, og pludselig ku Aurelia høre ord.
“Du kære uden barndom. kom til mig, Jeg kan giv dig hvad du længes efter. kom til Kirsebær skoven, du vil automatisk vide hvor du skal hen.” Aurelia var fuldstændig tom for ord, men fortsatte med at gå. Efter noget tid hvor der intet skete, kom hun til en lysning badet i lyserødt. Hun fandt snart ud af, at det kom fra en masse kirsebærtræer. Aurelia følte pludselig at det var helt rigtigt, at klæde sig af og stille sig nøgen i midten af alle træerne.
Aurelia klædte sig nervøst af, og tænkte hvad der nu skulle ske. Hun stillede sig i midten omringet af de smukke træer. Pludselig begyndte den smukke sang igen og de lyserøde kronblade begyndte at tvivle op som om en stærk storm blæste. de omsluttede Aureliaog til sidst kunne hun intet se. Da hun fik synet igen, kunne hun fornemme en sødelig duft samtidig Hun åbnede øjnene og så sig omkring.
Hun var nu i en kirsebærskov, hvor kun de smukke træer sås. Alt her var lyserødt, og da Aurelia så ned af sig selv. opdaget hun at hendes krop nu virkede til at være lavet af kirsebær blomster. Hun vendte sig for fuldt og helt, at skue sine omgivelser. Et blik bagud fik hende dog til at skrige. Hun måtte befinde sig ved enten indgangen, eller enden af denne verden for langt borte i en stjerneklar himmel så hun jorden. Var dette sted sin egen planet?
Hun begyndte at gå, dækket af kirsebærblomsterne der nærmest virkede som en puppe. efter hvad der føltes som timer, begyndte hun at føle sig sænket som gik hun i dyb sne. Hun så ned og bemærkede at bladene gik hende til knæene. Da hørte hun sangen igen, og så nu et mystisk hus…næh mere et slot ret fremme. Men bladene var for dybe nu, til hun kunne fortsætte. “Hjælp mig. lad mig komme igennem vil du ik nok.” som svar på hendes kald delte bladene sigog banede vej til slottet.
Da Aurelia fortsatte hørtes mystiske klokker der blandede sig med den smukke sang. Hun opdagede nu at da de dybe blade træk sig begyndte noget der lignede valkyrie børn at følge hende. siddende på heste lavet af kirsebærblomster blade, sang de med på den mystiske sang. Men nu kunne Aurelia forstå deres ord. “Du barn uden barndom velkommen i kirsebærheksen´s rige. Nok er hun heks men hun er også vores dronningemoder. Vi er kirsebær børnene. Engang menneske der aldrig fik lov at leve som vi ville og voksede for tideligt.”
Aurelia var målløs. Aldrig i sit liv havde hun ture håbe på et sted, der ku giv hende den barndom hun længtes efter. Noget tid i gik med kirsebær børnenes sang som det eneste hørlige. Men efter noget tid kom de til slottet, og døren åbnede. “kom ind Aurelia. Kom ind i kirsebær heksen´s favn og fortæl mig hele din historie. Jeg vil giv dig et nyt liv i evig barndom. Men først må du se din fortid i øjnene.”