Man skal passe på hvad man siger…
Hejsa jeg håber i vil nyde denne historie…
Jeg kedet mig så lavede lige en historie… Nyd den Og sig om den er god…
Denne historie er 100 % opdigtet
Kapiteloversigt
- [Kapitel 1 - På Burger King](Kapitel 1 - På Burger King)
- Kapitel 2 - 1. Dag
- Kapitel 3 - Ophold forlænget
Kapitel 1 - På Burger King
En mor havde lige skiftet sin 4 årlige datters ble som hun havde tisset i… Og jeg stod og bestilte mig en Whopper og en Stor cola Menu og en is… Da hun var færdige smed hun den brugte ble i affaldspanden…
Jeg fik min burger og gik op på første sal og så skete det…. Jeg kom gående med min bakke og hun kom gående med sin baby i armene… Vi gik mod hinanden og pludselig tabte datteren sin sut… Hun samlede den op og lige i det øjeblik hun rejste sig, gik jeg ind i hende og tabte hele min menu på gulvet jeg flippede ud…
“Hvad fanden er det du laver !!! Du skal fandme bare flytte dig luder… Og din grimme baby skal bare tage og fucke af… Nu tager jeg hævn… Jeg skubbede moren væk tog colaen og fyldte hendes ble op og jeg puttede isterningerne ned i bleen… Hun græd… Nu gik moren hen til mig ( Og hun var tilfældigvis politimand… ) Det skal du satme få betalt din møgunge !!!
Hun tog mig i nakken og skubbede mig mod puslerummet hvor hun lige var kommet fra… Hun rev mig i øret og træk mig med derhen… Hun sagde til hendes datter hun bare kunne gå ind lege i Kuglerummet… Hun skubbede mig nu helt hen til døren og smak mig en lussing hun åbnede døren og skubbede mig helt over mod babypuslebordet… Hun låste døren…
Mig : “Hvad helvede har du gang i din LUDER MAN !” Jeg løb mod døren men hun greb fat i mig og tvang mig hen til puslebordet…
Hende : “Det får du se“… Hun gik over i sin taske greb et par håndjern og lavede politigreb på mig… Hun gav mig håndjern på “Når du nu skal opføre dig som en lille dreng og også kritisere mig og min baby er det bedst du selv bliver til en…” Hun skubbede mig ind i puslebordet… Og sagde jeg skulle hoppe op jeg forsøgte sparke hende…
Hende : “Du har 2 valg” Enten gør du som jeg siger eller også anholder jeg dig… For vold det gir nok 3-4 måneder vil du have det ?” Så gør du som jeg siger og hopper op på det Puslebord… Jeg nægtede… Hun gik over smækkede mig en lussing og tog mig i benene og løftede mig op… “Jo mindre du opfører dig jo mindre bliver du”
Mig : Hvad FUCK mener du !?.. Hende : Det får du se… Hun gik over mod skraldespanden og tog den ble hendes datter havde tisset i op… Og gik over mod mig… Hun knappede bukserne op og flåede underbukserne af mig “HVAD HELVEDE LAVER DU !”
Jeg gir min lille nye uartig baby en brugt ble på… Jeg sprællede hun greb en ekstra sut og gav mig i munden…
“Du bliver min nye baby om du vil det eller ej du skal have en lærestreg…” Hun maste bleen under mig og forsøgte fæsne den til mig… Hun rev og rev i tapen og til sidst lykkes det hende tape den om mig…”
Jeg lå med håndjern og kunne ik tage den af hun gav mig bukser på igen og rev mig ned fra puslebordet…
Hende : “Når hvordan er det så have en kold og våd ble på” ?
Mig tag den af mig eller jeg smadrer dig for groft…
Hun låste døren op og trak mig ud… “Kom så skatter så går vi” Sagde hun til sin datter der sad i kuglerummet… Hún slæbte mig med… Og stak sutten i munden på mig og holdte mig for munden så jeg ik kunne spytte den ud… Hun slæbte mig nu ud af burger king og over mod bilen…
Hun slap grebet om min mund jeg spyttede sutten ud… “Du kraftedme til indlæggelse !” Jeg prøvede at komme fri… Men blev skubbet og mast ind i bilen hun skyndte sig smække døren i da der var børnelås og jeg kunne ik få den op p.g.a håndjernene…
Hun satte sin datter i bilen også og lukkede døren hun gik nu selv ind og startede bilen og så sagde hun… “De næste 3 dage p.g.a. det du gjorde inde på Burger King vil du være min lille baby på 1 år…
Så det vil sige… Du vil bruge ble som en baby bruge sut som en baby, ligge i barnevogn som en baby om jeg så skal masse dig ned i den… og du vil få samme mad som en baby og du skal lave i din ble som en baby sagde hun så væn dig til det…
Og så er du forhåbentlig færdig med det…” Hun startede bilen og kørte hjem….
Fortsæt til Kapitel 2