Man skal passe på hvad man siger (B,F,g)

Man skal passe på hvad man siger…

Hejsa jeg håber i vil nyde denne historie…

Jeg kedet mig så lavede lige en historie… Nyd den :smiley: Og sig om den er god…

Denne historie er 100 % opdigtet

Kapiteloversigt

Kapitel 1 - På Burger King

En mor havde lige skiftet sin 4 årlige datters ble som hun havde tisset i… Og jeg stod og bestilte mig en Whopper og en Stor cola Menu og en is… Da hun var færdige smed hun den brugte ble i affaldspanden…

Jeg fik min burger og gik op på første sal og så skete det…. Jeg kom gående med min bakke og hun kom gående med sin baby i armene… Vi gik mod hinanden og pludselig tabte datteren sin sut… Hun samlede den op og lige i det øjeblik hun rejste sig, gik jeg ind i hende og tabte hele min menu på gulvet jeg flippede ud…

“Hvad fanden er det du laver !!! Du skal fandme bare flytte dig luder… Og din grimme baby skal bare tage og fucke af… Nu tager jeg hævn… Jeg skubbede moren væk tog colaen og fyldte hendes ble op og jeg puttede isterningerne ned i bleen… Hun græd… Nu gik moren hen til mig ( Og hun var tilfældigvis politimand… ) Det skal du satme få betalt din møgunge !!!

Hun tog mig i nakken og skubbede mig mod puslerummet hvor hun lige var kommet fra… Hun rev mig i øret og træk mig med derhen… Hun sagde til hendes datter hun bare kunne gå ind lege i Kuglerummet… Hun skubbede mig nu helt hen til døren og smak mig en lussing hun åbnede døren og skubbede mig helt over mod babypuslebordet… Hun låste døren…

Mig : “Hvad helvede har du gang i din LUDER MAN !” Jeg løb mod døren men hun greb fat i mig og tvang mig hen til puslebordet…

Hende : “Det får du se“… Hun gik over i sin taske greb et par håndjern og lavede politigreb på mig… Hun gav mig håndjern på “Når du nu skal opføre dig som en lille dreng og også kritisere mig og min baby er det bedst du selv bliver til en…” Hun skubbede mig ind i puslebordet… Og sagde jeg skulle hoppe op jeg forsøgte sparke hende…

Hende : “Du har 2 valg” Enten gør du som jeg siger eller også anholder jeg dig… For vold det gir nok 3-4 måneder vil du have det ?” Så gør du som jeg siger og hopper op på det Puslebord… Jeg nægtede… Hun gik over smækkede mig en lussing og tog mig i benene og løftede mig op… “Jo mindre du opfører dig jo mindre bliver du”

Mig : Hvad FUCK mener du !?.. Hende : Det får du se… Hun gik over mod skraldespanden og tog den ble hendes datter havde tisset i op… Og gik over mod mig… Hun knappede bukserne op og flåede underbukserne af mig “HVAD HELVEDE LAVER DU !”

Jeg gir min lille nye uartig baby en brugt ble på… Jeg sprællede hun greb en ekstra sut og gav mig i munden…

“Du bliver min nye baby om du vil det eller ej du skal have en lærestreg…” Hun maste bleen under mig og forsøgte fæsne den til mig… Hun rev og rev i tapen og til sidst lykkes det hende tape den om mig…”

Jeg lå med håndjern og kunne ik tage den af hun gav mig bukser på igen og rev mig ned fra puslebordet…

Hende : “Når hvordan er det så have en kold og våd ble på” ?

Mig tag den af mig eller jeg smadrer dig for groft…

Hun låste døren op og trak mig ud… “Kom så skatter så går vi” Sagde hun til sin datter der sad i kuglerummet… Hún slæbte mig med… Og stak sutten i munden på mig og holdte mig for munden så jeg ik kunne spytte den ud… Hun slæbte mig nu ud af burger king og over mod bilen…

Hun slap grebet om min mund jeg spyttede sutten ud… “Du kraftedme til indlæggelse !” Jeg prøvede at komme fri… Men blev skubbet og mast ind i bilen hun skyndte sig smække døren i da der var børnelås og jeg kunne ik få den op p.g.a håndjernene…

Hun satte sin datter i bilen også og lukkede døren hun gik nu selv ind og startede bilen og så sagde hun… “De næste 3 dage p.g.a. det du gjorde inde på Burger King vil du være min lille baby på 1 år…

Så det vil sige… Du vil bruge ble som en baby bruge sut som en baby, ligge i barnevogn som en baby om jeg så skal masse dig ned i den… og du vil få samme mad som en baby og du skal lave i din ble som en baby sagde hun så væn dig til det…

Og så er du forhåbentlig færdig med det…” Hun startede bilen og kørte hjem….

Fortsæt til Kapitel 2

3 Synes om

Vil rigtig gerne hører kommentarer :slight_smile:

Den lyder rigtig god ^^ men er vild med når du gør så drengene bliver til Piger :stuck_out_tongue:

Måske lidt inddel teksten i afsnit, men ellers god :smiley:

kommer der snart mere ? :laugh:

MEGA GOD !!!

MERE
MERE
MERE
MERE
MERE
MERE

KOM NU PLEASE :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Kapitel 2 - 1. Dag

Vi kom hjem jeg slog mod ruden, bannede og svovlede, og ville ud… Hun ignorerede mig… “Kom her skattepige” Hun spændte hende op ad autostolen… Og løftede hende ud… Hun stak en sut i munden på hende og gik indenfor… Hun gik ud til mig… Og tænkte hvordan hun lige skulle gøre det…

Hun åbnede døren og fik fat i mig… Hun rev og slid i mig og sagde “Du går med ind babydreng” !

Hun skubbede og slog for få mig indenfor og det lykkes hende til sidst… Hun rev mig straks i øret og tvang mig ind i hendes datteres rum… Hun maste og skubbede mig over mod hendes datteres seng…

Hun råbte “Læg dig så ned !!!” Hun lagde mig ned… Og fandt noget sjippetov reb og begyndte at binde mig fast… Jeg forsøgte at bide hende men hun kvitterede med en hård lussing… Hun bandt mig stramt fast… Og sagde “Så nu løber du vidst ingen vejne” Hun gik og slukkede lyset…

Hun gik ud i garagen og fandt hendes datteres gamle ting frem… Rangler, Baby tøj, Tremmeseng… Jeps alt skulle frem… Hun tog det hele med ind og begyndte sætte det op… Hun satte det ved hendes soveværelse… Og satte tremmesengen op og lagde rangler og sutter deri…

Hun tændte lyset og kiggede ned på mig… Jeg skreg… “Du er politimand og så gør du det her… Jeg får dig sku fyret…” Hende : Jeg hader mit job så gør bare det… Jeg vil alligevel sige op næste uge… Hun gik over og sagde jeg ik skulle snakke så meget… Hun tog hendes datteres sut og gav mig i munden jeg spyttede den ud…

Hende : Okay så gør vi det på den hårde måde… Hvis du ik vil have den i munden binder jeg den fast til dig… Hun hentede noget gaffatape stak sutten i munden på mig, holdte den inde og begyndte at binde den med gaffatape…

Hun sagde : “Nå vi kan jo ik have dig til gå rundt i det tøj der.” Hun hentede en sparkedragt og lagde det på sengen, hun trak alt tøjet af mig og tog hendes datters sparkedragt… Selvom den var Lille asede hun og massede hun for få den på mig… Og det lykkes…

Hun smillede og sagde nu begynde du ligne en rigtig baby… Hun sagde babylyde til mig… Og sagde at nu skulle babyen vist i seng… Hun begyndte at binde mig op, men inden hun frigjorde mig strammede hun håndjernene… Hun bandt mig op og jeg forsøgte flygte… Hun greb fat i mig og tvang mig ned på gulvet…

“Nu kravler min lille baby… KRAVL SÅ Skreg hun” Jeg nægtede… “Kravl eller gir dig en straf sagde hun” Men jeg nægtede… Hun blev meget sur… “Okay det skulle du ik have gjort sagde hun… !” Hun rev mig op ad gulvet og tvang mig mod hendes soveværelse… Hun skubbede og tog mig i nakken vi stod i dør åbningen…

Hende : “Hvad det baby, kan du se hvad det er, det er din tremmeseng…” Hun skubbede mig og blev ved, hun skubbede mig hårdt ind i tremmesengen…

Hende : “Op i tremmesengen Babydreng !!!” Hun skubbede mig ind i tremmesengen… Gør det eller forlænger dit ophold her… Hun tog og gjorde min ene arm fri af håndjernene og fik med et hurtig tag fastgjort den til tremmesengen i stedet… Hun greb fat i min arm og mit højre ben og forsøgte få mig op i tremmesengen…

“KRAVL DEROP NU !” Hun slog mig igen med en lussing… Hør så efter !!! Hun tog mig i begge ben og løftede mig op… Sådan nu skal min lille babydreng sove,…

Hun sagde jeg skulle sætte mig og da jeg ik gjorde det advarede hun mig… “Hvis du ik sætter dig ned vil du gøre rigtigt ondt på din ene arm sagde hun… Jeg tog min arm til mig og forsøgte slå hende…

Men det gav bagslag i stedet dukkede hun sig og skubbede mig hårdt ind i tremmesengen så jeg faldt og håndjernen rykkede hårdt i min arm… Hun så sit snit og greb min anden arm om bag ryggen og holdte mig nede og råbte “Molly Kom lige med gaffatapen inde på dit værelse…”

Hun kom med den… Tak skat… Hun lagde den og lavede et sats… Hun frigjorde begge mine arme og tvang dem bagpå og låste begge håndjern fast bagpå ryggen… Jeg forsøgte at rejse mig men hun skubbede mig ned igen…

Hun samlede mine ben og ´bandt dem stramt sammen med gaffatape… “Sådan nu kan du ik flygte sagde hun…” Vent 2 sek skat… Hun gik ind og kom tilbage med 5 Pampers bleer… Hun kunne skifte mig i tremmesengen uden jeg ville have en chance, hun lynnede sparkedragten ned tog den våde ble af som jeg fik på i Burger King og foldede sammen og smed den ud igen igen…

Hun tog nu en ble og foldede ud lagde under mig og rev og sled for fæstne den fast til mig det lykkes og hun blev ved… Da jeg havde fået alle 5 bleer på… Lynnede hun sparkedragten op igen og sagde godnat baby… Hun tændte uroen, spændte mig fast med babyselerne i tremmesengen, slukkede lyset og gik…

Hun indså hurtigt at det ville blive svært at fastholde mig sådan her… Så hun gik ind og søgte efter nogle ting der kunne bruges til at fastholde mig i den her situation… Hun gik ind og bestilte tingene…

Jeg lå og stirrede på min uro… Var rimelig træt selvom jeg lå i en MEGET Lille tremmeseng faldt jeg i søvn… Hun gik nu ind og trykkede… Er du sikker på du vil fortage det køb du laver nu… Hun trykkede på Godkend…

The End på Kapitel 2

Fortsæt til Kapitel 3

2 Synes om

Endnu et godt kapitel :wink:

God historie kan ikke vænte til næste kapitel :cheer: .

Dejligt høre :smiley:

jeg vil sige det samme meget god indtil vidre 4/5 men jeg kan altid ændre det

Jeg syntes lige i skulle have et afsnit inden jeg rejser på ferie… Nyd den :smiley:

Kapitel 3 - Ophold forlænget

Jeg vågnede, uroen spillede over mig og jeg var stadig bundet… Jeg følte virkelig jeg skulle lave stort… Jeg kæmpede for ikke at gøre det og jeg fik holdt det nede…

Moren gik og ventede og ventede og ventede… Og pludeselig ringede det på døren… ”Hej hvor skal jeg stille tingene”

Hende: ”Bare stil dem her så pakker jeg dem ud” Sagde hun… Hun skrev under og gik ind. Hun begyndte nu stille tingene frem der kunne holde mig… Hun havde ik mange penge men havde bestilt et par ting… Store seler, Voksen tremmeseng, Sparkedragte ,En spænde og en højstol…

Hun gik ind til mig og kunne se jeg var vågen … ”Godmorgen skat” Hun satte tremmesengen ved siden af hendes seng i fodenden, Jeg kiggede nøje med… Hun smillede. ”Kan du huske hvad jeg sagde til dig i går?”

Mig : Nej
Hende: Jeg sagde at hvis du ik gik op i tremmesengen ville jeg forlænge dit ophold… Og da du ik gjorde det, Har jeg bestemt mig til du skal blive her 2 uger endnu… Og hvis du prøver at slå mig når jeg slipper dig fri… Tager jeg dig igen og fordobler dit ophold når det her er slut… Forstået ?

Mig: Luk Røven

Hende: Du kan ligeså godt vende dig til være en baby og lystre mig… Ellers bliver det kun værre… Men lad mig nu tjekke om min skat har brugt bleen i nat…

Hun lynnede sparkedragten op… Stak hånden ind og mærkede… ”Den er slet ik brugt” Hmm… Hvis du ikke har lavet 1 og 2 og den ik lækker næste gang jeg tjekker dig… Gir jeg dig en stikpille næste gang.

Hun bandt mine ben op og trak babyselerne af mig… Og lod mig rejse mig… ”Jeg tager håndjernen af hvis du ikke prøver flygte eller slå mig… Jeg advarer dig !.. Ellers bliver du smidt direkte ud i barnevognen og så kører jeg dig en tur, og du får en stikpille inden jeg går med dig…

Hun løsnende forsigtigt mine håndjern og sagde du skal ikke gå men kravle det gør 1 årige babyer også… Og gør du ikke det ryger du direkte ud i barnevognen. Hun spændte mig helt fri… Jeg hoppede ned… Og jeg satte mig på alle 4 og begyndte at kravle ”God baby” sagde hun…

For resten hvad hedder du sagde hun… Jeg svarede ”Hvad rager det dig?” Hun sagde ”Nå så kalder jeg dig bare baby eller babydreng eller skat” Jeg kravlede videre… Jeg følte mig TOTALT ydmyget men pludeselig fik jeg nok!!

Jeg nægtede lade hende vinde, så i stedet rejste jeg mig op. Og smak hende en Hård lussing. Hun røg i gulvet… Jeg løb mod døren og så hendes baby jeg løb mod hende som var det en fodbold og sparkede hende i hovedet så hun begyndte græde. Moren fældede tårer men blev sammentidigt rød i ansigtet hun rejste sig og løb efter mig…

Jeg løb mod døren rykkede i den men den var låst… Jeg løb mod baghaven og låste døren op og løb ud i baghaven… Men til min overraskelse var der et højt hegn… Jeg hoppede op på hegnet og begyndte at kravle… Moren kom ud og Hoppede op og p.g.a. bleerne fik hun nået mig…

Hun skubbede mig og jeg skubbede hende… Pludeselig greb hun fat i min sparkedragt… Og rev mig ned… Jeg landede med hovedet først i græsset… Hun hoppede ned og trak mig over i sandkassen…

Hun lagde mig ned… Og satte sig på mig, hun tog noget sand og smed i øjnene på mig… Hun greb håndjernene, vendte mig om og gav mig dem på, hun tog mig nu indenfor… Og lagde mig på puslebordet…

Hun spændte mig hårdt fast med selerne hun havde monteret… Hun sagde ”Jeg advarede dig jo !!!” Hun trak alle 5 bleer af gav mig 3 stikpiller og lukkede alle 5 bleer igen…

Hun spændte mig op og trak mig ud i køkkenet… Hvor hun satte mig op og begyndte lave 3 sutteflasker med Vælling, Vand og Varm Mælk… Hun tog den med vælling og maste ind i munden på mig… Hun spændte en hagesmæk fast og holdte den stadigvæk inde, og jeg blev tvunget til at drikke op…

Jeg sparkede hende hvilket resulterede i, at også mine ben blev spændt fast… Hun tog den med vand hældte noget hvidt pulver i og en MASSE hostesaft… Hun rørte rundt og gik mod mig… Jeg Skreg aldrig i livet… Hun sagde jo… Jeg trak hovedet væk… Hun tog flasken og maste den ind mod min mund men jeg lukkede i.

Hun sagde ”Okay så får jeg dig til det”… Hun hentede en peberspray og truede med sprøjte mig med den… Det fik mig straks til overgive mig hun puttede flasken i munden på mig og jeg drak mens jeg prøvede at spytte det ud… Hun holdte den inde og fortsatte til den var drukket helt op…

Hun satte nu den næste ind med varm mælk og da jeg havde drukket den spurgte jeg hvad det hvide pulver var… Hun sagde… Det er så du bliver svag i dine muskler og lettere i vægt… Hun tog mig ud på puslebordet… Og spændte mig fast… Hun gav mig sparkedragt og en suttekæde i tøjet…

Hun gav mig sutten i munden og spændte den fast hun gik ud til babybarnevognen hun massede mig ned i den så den næsten knækkede i bunden hun spændte nu håndjernene fri og greb selerne, hun havde monteret i vognen og spændte mig fast… Hun satte nu myggenettet for og gik en tur med mig og Molly… For hun tog nu Molly op i en anden barnevogn og kørte med os… Vi kørte nu mod byen

(Undskyld jeg blev lidt ik så detaljerede tilsidst… Men skal pakke skal jo til Tyrkiet så det håber jeg i forstår men håber i nød den for der kommer i flere i 2 uger nu da jeg på ferie :slight_smile: )

4 Synes om

det der hvide pulver som gør at man bliver svag og kommer ned i vægt, det findes vel ikke i virkeligheden ? :open_mouth:

super fed historie !!!

Det ved jeg ik og tak :smiley:

2 Synes om

NOGEN SOM VED OM SÅDAN NOGET HVIDT PULVER FINDES I VIRKELIGHEDEN ???

Det var bare noget jeg fandt på i min historie… Det jo ik sket virkeligt det her.

Ok forsættelse og god ferie B) .

Tak skal du have :smiley: !

Jeg har formateret historien og indsat nogle linjeskift for bedre læsbarhed.

1 Synes om

jeg vil elske der sker på mig også med brugt ble ikke en ren ble