Her kommer lidt mere så
Del 2
Da Mie var færdig med at børste tænder gik hun ned i stuen, for at finde sin taske, så hun kunne få sit nattøj på. I køkkenet støte hun på Frederikke som stod med 2 store krus i hænderne.
“Skal jeg lave noget varmt kakao og popcorn, så kan du hente dynerne i mens?” spurgte Frederikke
“Uhmm ja, det lyder lækkert” svarede Mie.
Frederikke lænede sig ind over køkkenbordet, åbnede microbøljeovnen og smed en pose popcorn til popning.
Mie kunne se kanten af Frederikkes ble, stikke op over hendes natbukser, når hun lænede sig fremover. Mie fik sit eget nattøj på, og gik op efter dynerne.
Da hun kom ned igen, satte hun sig i sofaen og zappede rundt på tv’et. Der gik et par minutter før Frederikke kom ind med kakao og pocorn, hun satte sig i sofaen. Mie kunne høre en svag knirken fra hendes ble, hun kunne ikke lade vær med at smile.
Frederikke kiggede over på Mie, “hvad er der?” spurgte hun stille.
“Der er ikke noget” grinte Mie og gav hende et stort kram og et kys på kinden.
Frederikke smilte, kravlede ned under dynen og puttede sig ind til Mie.
Efter flere timer foran tv’et, gled Frederikkes øjne pludselig i, og hendes åndedræt blev lidt tungere. Mie gav sig til at zappe rundt på de forskellige tv-kanaler, pludselig ramte hun en kanal hvor der blev vist Jurassic Park, der kom et kæmpe brøl fra en dinosaur.
RRARRRRRRHR!
Frederikke for op med et sæt, kiggeder hurtigt omkring sig og løb ovenpå. Mie kunne høre toilet døren smække.
Der gik et par minutter før hun kom ned i stuen igen.
Hun gik over til Mie, “vil du lige hjælpe mig, jeg kan ikke få knuden op” mumlede hun stille og kiggede ned i jorden.
Mie kiggede på knuden på Frederikkes natbukser.
“En anden gang, skal du altså bare hive i de 2 løse ender på sløjfen, så går den op af sig selv” svarede hun, og begyndte at fumle med den knude Frederikke havde fået lavet.
Mie fumlede med knuden et par minutter, så lænede hun sig fremover og satte tænderne i.
knuden løsnede sig en smule, og Mie fik endeligt de 2 snore løsnet fra hinanden.
Mie kiggede op på Frederikke, så tog hun fat i kanten af natbukserne og begynte at hive dem ned.
Frederikke tråte hurtigt et skrit tilbage.
“Frederikke, kom lige herhen” sage Mie med en rolig og bestemt tone.
Hun tråte hen foran sofaen til Mie igen. Mie kiggede hende dybt i øjnene “Har du tisset?” spurgte Mie og trak forsigtigt natbukserne ned over hendes numse.
En fugtig Pull-up kom til syne. Mie mærkede lidt på den for at være sikker, “nåede du det ikke basse?” spurgte hun underende.
Der trillede en tåre ned over Frederikkes kind, mens hun stille stammede “j-j-jeg nåede op-p på badeværelset, m-m-men jeg kunne ikke få knuden op” der gik et par sekunder før hun forsatte “jeg kunne ikke holde mig mere”
Mie rejste sig op fra sofaen og klappede blidt et par gange på Frederikkes blenumse.
“lad os gå op, så skal jeg nok lige hjælpe dig med en ren natble”
Frederikke trak natbukserne op og trippede forsigtigt op mod badeværelset.
Mie kom gik ind på badeværelset “lægger du dig ind på sengen, så kommer jeg om 2 sekunder”
Frederikke nikkede stille og gik ind på hendes værelse. Mie gik over til skabet for at finde en ren ble, hun fik øje på en pakke bleer som havde stået bag pakken med Puul-ups, det var en pakke Pampers Cruisers. Mie tog en Cruisers-tapeble samt nogle vådservietter og bevægede sig over mod døren.
Hun stoppede halvvejs, vente sig om og kiggede på den lysserøde pakke med Puul-ups, hun bed sig forsigtigt i underlæben mens hun gik tilbage til skabet. Mie trak sine natbukser af og tog en ble fra den lysserøde pakke, hun folede den ud og trak den hurtigt op om numsen, så gik hun over til spejlet.
Hun rødmede ved synet af sig selv, hvor var hun dog fjollet. Bleen sad godt tæt men den var dejlig blød, så Mie bestemte at hun ligesågodt kunne prøve at beholde den på natten over.
Hun havde jo natbukser på uden over, og hun skulle sove alene på gæsteværelset, så Frederikke ville ikke opdage hvis hun lånte en ble. Mie trak sine natbukser på igen og gik ind på Frederikkes værelse, hvor Frederikke lå på sengen og ventede.
Mie kravlede op i sengen og satte sig på knæerne, med et ben på hver side af Frederikkes lår, så trak hun hendes natbukser af og rev forsigtigt den våde ble’s sider op, så den kunne tages af. Frederikke var knald rød i hovedet mens Mie vaskede hende med vådservietterne.
Til sidst foldede Mie bleen ud og hviskede “løfter du lige numsen et øjeblik snut”
Frederikke løftede numsen og Mie trak bleen ind under hende, så strammede hun bleen godt fast med tapen i siderne og trak derefter hendes natbukser på igen.
“Tak Mie” hviskede Frederikke og gabte, mens hun gemte sig væk under den store dyne.
“Det var så lidt min skat. Kan du sove godt” svarede Mie mens hun slukkede lyset og gik ud af værelset.
Mie gik ind på gæsteværelset og kravlede ned under dynen. Hun lå lidt og mærkede på buksebleen under sit nattøj, det var en sjov følelse at have ble på.
Mie grinte lidt for sig selv inden hun faldt i søvn, nu havde hun også prøvet det.
Fortsæt til Del 3