Mor påny (F,M)

Min historie som mor igen.
Efter at være kommet over den alder hvor jeg kunne få børn. Var jeg lykkelig uvidende hvad jeg ramte ind i igen.

Mødte en mand på pc’en som jeg bare måtte lære at kende. Siger bare hvilken mand.

Det startede med at vi fandt ud af vi begge var til bleer, Altså diaperlover.

Da vi havde været sammen en tid begyndte han at forandre sig. Vi fik en snak om det. Han påstod stadig han kun var diaperlover, men men jeg anede en anden side af manden.

Jeg købte et rasmusKlump sengetøjssæt til ham, og så var den der. Drengebabyen kom tydelig frem i ham.

Så begyndte jeg med legetøj, sutteflasker etc. Nu var babyen helt fremme i ham. Det kunne ikke skjules mere, at han også havde den side.

Jeg indstillede mig på, at sådan var det bare. Må sige det gav sved på panden. Så her får i et par glimt fra vores verden.

Diaperlover kom hjem fra job, træt og irritabel. Mor her lukkede en flaske vin op. Det er ren afslapning. Hmmmm sådan da.

Pludselig kommer han med bleen og vil have den på. Hjælper da gerne, ved så hvad jeg har i vente.

Vi får spist babyen har tisset i bleen men, skiftes nej tak. Så han får lov til at sidde med våd ble.

Næste punkt er sengetid. Puha her kommer mor på arbejde. Nej til at komme i seng. Ren ble nej tak, forhandlinger igang. Jeg taber igen.

Babyen er nu endelig klar til at blive puttet. Så skal der læses historie, men sutten er væk. Endelig finder jeg den.

Så nu er det tid men nej nej. Han er pludselig tørstig, så får jeg hentet vand til ham, men det er ikke godt nok.

Så findes sutteflasken frem, mælk i… Niksen babyen vil have kakao.

Igen må jeg løbe for ham. Endelig fred nej nej. Nu skjal der prustes og laves ballade. Dukken jeg har taget er ikke god nok. Afsted igen efter anden dukke.

Puha nu er mor ved at være godt muggen. Endelig er han tilfreds. Mor putter ham godt, og nusser ham blidt.

Endelig sover babyen… Tja mor er så træt at hun også sover.

Godnat.

4 Synes om