Jeg har siden i sommers overvejet at lade ”faklen gå videre” på Munch. Dvs. at en anden tager over og står for Munch i stedet for mig. Grunden til det er at folk er faldet fra i år, så vi flere gange kun har været en 10-14 stykker, hvilket jeg syntes er alt for få. Uanset årsagen, så syntes jeg der skal ske noget nyt, enten et nyt format eller en anden driver det nuværende videre.
Hvis du vil tage over, så står det dig helt frit, hvad du vil gøre med formatet. Du kan afholde Munch på det sted du ønsker, på den ugedag og i det tidsrum du ønsker det.
Du kan selvfølgelig forsætte med at bruge Café Ciré, hvis du ønsker det.
Har du lyst til at tage over, så skriv en privat besked til mig. Så hjælper jeg dig i gang.
Mit sidste onsdags Munch som vært bliver den 3. december 2025 (som bliver afholdt som normalt – Husk nissehue eller hvad du nu har).
ALTERNATIVT hvis ingen tager over, så forsætter jeg som vært, MEN jeg ændre formatet til følgende:
Munch flytter til én gang i kvartalet (feburar, maj, august og november).
Dagen flyttes til søndage fra kl. 15:00 til ca. 19:00 (eller hvornår folk ikke gider mere).
Tilmelding vil ikke længere være muligt. Man skal blot møde op.
Uden at have deltaget i jeres arrangementer i mange år vil jeg allerede nu tilkendegive at jeg med væsentlig højere sandsynlighed vil deltage, af den ene grund at ugedagen ændres til en fredag, lørdag eller søndag.
En travl hverdag og turen fra Lolland matcher for mit vedkommende ikke det nuværende format.
Fint skriv - krydser fingre for at der er en som byder ind
Når det lige ligger en hverdag, så var det ganske egoistisk fordi vi i forvejen var i København på arbejde, onsdag blev valgt fordi torsdag/fredag er der flere kunder og vi derfor tænkte der var bedst plads til os.
Nu hvor jeg arbejder i Malmö (for tiden) og Storebro er i Jylland hver anden uge er det ikke så tit vi deltager. Vil det være oftere hvis det var en søndag? Det ved jeg ikke, der er jo stadig en times kørsel for det
Men jeg håber det vil blive videreført, og jeg vil støtte enhver forandring hvis det medfører flere detagere. Husk blot at hemmeligheden bag at få det til at trives og udvikle er konstant. Samme tid, samme sted. Om det så er en søndag eller en hverdag er ligegyldig bare man kan regne med det.
Håber at se nye og gamle venner uanset. Og må hellere se om jeg kan smutte over til Valby i december så