Munch i Horsens

Vi mødes i Vitus Berings park kl. 12 og går derefter samlet ned til cafe Vivaldi på søndergade og spiser lidt frokost, hvis man er til den slags.

Reglerne er de samme som for Munch i KBH. men for en sikkerheds skyld ridser jeg dem lige op her:

Regler og krav til påklædning og opførsel.

Da arrangementet foregår i det offentlige rum, er det vigtigt at du forstår at være diskret og opføre dig socialt acceptabelt.

Det er en sammenkomst på et offentligt sted og ikke en fetichfest. Derfor er AB og fetich tøj ikke acceptabelt her – Dette kan du aftale med andre til Munch om at gøre i privaten.

Har du lyst til at have ble på er det selvfølgelig i orden, så længe den er skjult under dit voksen-tøj og ikke vækker opsigt (det vil sige er unormal tyk, synlig eller larmer meget). Det er okay at tisse i den, men så heller ikke mere end det!

Kort sagt – ser du ud som du vil til enhver anden tur på café med din familie, venner og kollegaer.

Det er jo min fri weekend der, så jeg deltager da og sætter kursen fra Sjælland igen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Synes om

Det er hermed skrevet ind i kalenderen :smiling_face:

Det var hyggeligt sidste gang, så det ser jeg frem til :smiling_face:

1 Synes om

Halløjsa

Skulle der være nogen som har brug for et lift fra Vejle kan man sende en pb til mig.

1 Synes om

Jeg er på vej, men mit tog fra Kolding er cirka 30 min forsinket, så jeg er først ved Horsens st. cirka 11:10, hvis ikke der kommer yderligere forsinkelser. Jeg kan evt. bare gå direkte til cafeen

Du har god tid… det er først kl. 12 vi mødes :blush:

Jeg har reserveret bord på vivaldi til kl. 12.30 :+1:

Jeg skrev forkert :sweat_smile: mente 12:10

Jeg regner også med at komme direkte til Vivaldi. Skal lige have et bad inden jeg kører…

Det er bare helt iorden :blush:

Jeg sidder fast i Fredericia, så jeg ved ikke hvornår jeg kommer, nok mere end 1 time for sent

Åårh håber ikke du skal sidde der alt for længe… men du ved hvor vi er :+1::blush:

Der stod på Rejseplanen at jeg var i et direkte tog, hvor der i Kolding stod den kørte til Fredericia og at den så ville ændre sig til Skanderborg, men den ændrede sig til København, så jeg skal vente 40 min på et andet tog. Jeg aner ikke hvad der gik galt, for det var ikke det der stod på Rejseplanen da jeg kiggede

Har lige talt med DSB, mit tog til Horsens blev aflyst og ændret til København, efter jeg havde sat mig i toget. Så jeg er nød til at tage næste tog til Horsens. Men jeg mødes med jer på cafeen om cirka 1 time

Okay det er helt iorden du kommer bare :blush:

Vi sidder oppe til højre.

Tak for endnu en hyggelig Munch. Ser frem til den næste. I kan godt begynde at træne jeres bowling skills :wink:

…. Det bliver nok lidt udfordrende at spille med ble på, men mon ikke det går :slight_smile:

2 Synes om

Kan være jeg en dag tør tage mig sammen til at tage med

Det kan du roligt gøre. Vi skiller os ikke ud fra mængden, og vi er nogle flinke mennesker.

1 Synes om

Det ved jeg godt Jeg har faktisk mødt dig engang for mange år siden i Aarhus da jeg købte noget fra dit lager efter en oprydning

1000 tak for en dejlig dag til Munch i Horsens.