Har faktisk fri den dag, så jeg kunne godt være frisk på det, jeg skal bare lige double tjekke om jeg har aftaler der.
Kom du bare en tur til hovedlandet. Så ses vi.
Fluffi
Jeg ville så gerne komme og støtte op omkring et munch her i Jylland desværre kan jeg ikke for min niece holder fødselsdag samme dag ![]()
Så jeg håber virkelig at der kommer et nyt munch en anden gang her i Jylland ![]()
Men i må alle have en super god dag sammen ![]()
Jeg kommer desværre heller ikke.
Ønsker også alle sammen en god dag ![]()
Jeg kommer desværre ikke alligevel ![]()
![]()
Jeg har ikke vinterdæk på bilen, og jeg tørrer ikke kører på tværs af landet uden ![]()
og toget kommer til at tage for lang tid til det giver mening ![]()
![]()
Jaer det er lidt dårlig timing med vejret ![]()
![]()
Håber vi ses en anden gang ![]()
Jeg syntes det er super fedt at Silas har sat det op, så lad os se om det ikke kan ske igen på et andet tidspunkt. Men jeg glæder mig til at deltage på lørdag - det skal nok blive sjovt at hilse på hinanden.
@LittleMJ Du kan jo lige se om du kan følges med @2630diaperlover ?
Jeg har lige set menuen fra Vivaldi - der er da lidt for enhver smag. Jeg kan se flere ting jeg gerne vil spise ![]()
Men børn er kun indtil 12 år - hvad er det dog for noget sludder ![]()
Jeg har også lige skrevet til ham, jeg kan godt lægge bil til, den har vinter sutter på og den spinner som en mis ![]()
Hej, jeg er på vej
Jeg tvivler på at nogen når, at se dette, men er jeg så heldig, at nogle kan tage eller har taget USB C oplader med, da jeg har glemt det og min mobils batteri er rigtig dårligt og jeg kommer fra Kolding ![]()
Super
jeg skal nok tage en oplader med til dig ![]()
Så er jeg her
inde midt i parken er der en stor åben plads… der står jeg ![]()
Jeg prøver lige at finde det rigtige sted ![]()
Hej jeg håber at dem der er med får en hyggelig tid med de andre
Først og fremmest tak til Silas For at få arrangementet på benene, så stort cadeau til ham. ![]()
mødestedet var godt planlagt og maden var ganske fin, vi blev hele 7 personer i dag og håber da at Silas har mod på at gøre det her igen, men også at flere deltager næste gang, jeg kommer hvertfaldt næste gang hvis det passer ind i min arbejdsplan.
Så tak til de fremmødte, godt at møde gamle bekendtskaber og nye, I må havde en forsat god weekend.
2630Diaperlover. ![]()
Det har været rigtig hyggeligt og dejligt at møde nogle herinde fra ![]()
Jeg vil bestemt deltage igen næste gang ![]()
Mange tak for en rigtig hyggelig dag allesammen
dejligt at der var så mange der mødte op ![]()
Jeg tænker sagtens vi kan gøre det til en fast ting. Hvis folk er med på at det altså bliver i Horsens. ![]()
Ja, det var super.
Rigtigt godt initiativ @silas2112
Måske kan vi kombinere det med en gåtur ved stranden næste gang (når det er lidt varmere).
Det lyder da som en rigtig god ide ![]()
1000 tak for en dejlig dag, en skam jeg måtte gå tidligt, men håber at i andre hygge jer.
Silas kanon godt klaret, det var bare rigtig godt ![]()
Hvis det passer ind kommer jeg også helt sikkert næste gang.
Tak til alle de andre det var super hyggeligt at hilse på nye og gammel venner ![]()
Håber jeg kan næsten gang det bliver afholdt