jeg har længe tænkt på at lave noget munch i Jylland.
Så nu har jeg endelig taget mig sammen til at lave et arrangement.
Det bliver lørdag d. 10. Januar. I Horsens.
Vi mødes i Vitus Berings park kl. 12 og går derefter samlet ned til cafe Vivaldi på søndergade og spiser lidt frokost, hvis man er til den slags.
Reglerne er de samme som for Munch i KBH. men for en sikkerheds skyld ridser jeg dem lige op her:
Regler og krav til påklædning og opførsel.
Da arrangementet foregår i det offentlige rum, er det vigtigt at du forstår at være diskret og opføre dig socialt acceptabelt.
Det er en sammenkomst på et offentligt sted og ikke en fetichfest. Derfor er AB og fetich tøj ikke acceptabelt her – Dette kan du aftale med andre til Munch om at gøre i privaten.
Har du lyst til at have ble på er det selvfølgelig i orden, så længe den er skjult under dit voksen-tøj og ikke vækker opsigt (det vil sige er unormal tyk, synlig eller larmer meget). Det er okay at tisse i den, men så heller ikke mere end det!
Kort sagt – ser du ud som du vil til enhver anden tur på café med din familie, venner og kollegaer.
Så for at opsummere:
Dato: Lørdag d. 10. Januar 2026 kl. 12
Hvor: Vitus Berings Park, Kongensgade 1, 8700 Horsens
God idé men jeg er sandsynligvis til en overvintret julefrokost samme dag.
Erfaringen siger jo at man som arrangør skal holde fast og lave et fast tid og sted for arrangementet, og særligt i starten holde fast også selv om der kommer meget få eller ingen de første gange.
Måske men det med at tro at alle møder op første gang er ikke sandsynligt, selv om der jo har været munch i Fredericia tidligere og lidt i Aarhus men meget spredt.
Jeg kører fra Sjælland siden af, for at være med. Så hvis der er nogle som vil med fra sjælland, så bare send en PM. Det eneste krav er at vi splejser til broen
Maks støtte fra sitet. Vi håber at I holder ud og holder fast … de første munch’es i KBH var lidt en tynd kop te, men der kom flere og flere - og vi har været alt mellem 5 og 40.