Munch/pubträff Skåne - Lördag 14. Mars 2026

Pubträffen är till för att ha en möjlighet att träffas och bara umgås med likasinnade, inget krav på att man behöver dricka :slightly_smiling_face:.

Ha gärna på er blöjor, men det är inget tvång. Tänk på att vara diskreta med bärandet och även när vi samtalar. Läs av situationen om där är mycket annat folk. Vi vill att alla ska känna sig bekväma med situationen🙂.

Anmäl deltagande innan 09/03 så att jag vet hur många som kommer så att jag kan boka ett stort nog bord. De som inte anmäler sig är självklart välkomna, men jag kan inte garantera en sittplats om du inte anmäler dig :slightly_smiling_face:.

Vi kommer vara på Paddys i Malmö Google Maps

Hoppas att ni vill delta, om ni har några frågor, funderingar, eller är osäker kring pubträffen så var inte rädda att skriva till mig, jag brukar svara så fort jag är tillgänglig.

Crosspost från ABDLScandinavia ABDL Scandinavia

4 Synes om

Tack till de som kom på träffen, det var väldigt trevligt att kunna knyta band mellan Skåne och Danmark :slightly_smiling_face:.

2 Synes om

@Ponnep Selv tak. Det var super hyggeligt at være sammen med jer igen :sweden: + :denmark: = :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om