Munch/pubträff Skåne - Lördag 23. Maj 2026

Pubträffen är till för att ha en möjlighet att träffas och bara umgås med likasinnade, inget krav på att man behöver dricka :slightly_smiling_face:.
Restauranger/pubar kan kräva att man också äter där om man bokar bord, så rekommenderar att inte äta något större mål innan eller att man köper något litet på plats.

Ha gärna på er blöjor, men det är inget tvång. Tänk på att vara diskreta med bärandet och även när vi samtalar. Läs av situationen om där är mycket annat folk. Vi vill att alla ska känna sig bekväma med situationen​:slightly_smiling_face:.

Anmäl deltagande innan 18/05 så att jag vet hur många som kommer så att jag kan boka ett stort nog bord. De som inte anmäler sig är självklart välkomna, men jag kan inte garantera en sittplats om du inte anmäler dig :slightly_smiling_face:.

Vi kommer vara på Lundabryggeriets Ölkällare i Lund Google Maps

Hoppas att ni vill delta, om ni har några frågor, funderingar, eller är osäker kring pubträffen så var inte rädda att skriva till mig, jag brukar svara så fort jag är tillgänglig.

Crosspost från ABDLScandinavia ABDL Scandinavia

3 Synes om

Glömde uppdatera med plats, men det är fixat nu :slightly_smiling_face: