Never ending story!

Jeg går ude i skoven, og finder en pakke bleer.

Jeg ignorere den og gå videre.

eller

Jeg samler den op og åbner den.

Så kan man så skrive vider hvad der så sker!!!

2 Synes om

Du samler pakken med bleer op, vender og drejer den … ser dig om for at dvære sikker på at ingen ser mig, går om bag nogle buske og åbner pakken. Det killer slemt i din mave, da du ser de friske rene og meget bløde kridhvide bleer.

Hvad gør du nu … smider bukserne og tager en ble på ? … tager pakken med hjem ? … smider pakken og løber væk ?

1 Synes om

Jeg har helt ondt i maven, fordi at jeg smider bukserne og tager en ble på. Jeg får rejsning på og nyder det!!! Jeg kigger ned af mig selv, og synes at det ser sejt ud. Pludselig hører jeg en lyd.

Hvad gør jeg nu…Tager hurtig bukser på uden på bleen og tager pakken med hjem mens jeg løber? Ignorere lyden og står og nyder bleern i fulde drag??

Så må en anden skrive fortsættelsen!!:D:D

1 Synes om

Du når ikke at reagere. En anden dreng kommer langsomt frem i lysningen og kigger på dig.

“Hej , det er mine bleer du har der,” siger han. "Jeg havde gemt pakken herude … "

Han står stille og kigger op og ned ad dig og griner lidt, mens han gnubber sig i skridtet, og kommer så helt hen til dig.

“Øh … vil det være ok, hvis … ?” Han rødmer let. “Jeg mener, hvis jeg også tar en ble på … det … det er jo mine bleer, ik´?”

Hvad gør du nu … siger du ja? … siger til drengen, at så vil du gi ham bleen på så? … eller siger du bare nej og tar bukser på og forsvinder?

1 Synes om

jeeg tænker at det jo var hans bleer. Så jeg siger at jeg gerne vil give ham en ble på hvis han vil have det

1 Synes om

Han kommer hen til mig, og gnuber stadig i skridtet. Da han tar’ bukserne ned kan jeg se at han har stivert på. Jeg ignorer det kommer først bleen bag på, og derefter kommer til at røre hans tissemand og skubber den ned så han kan få bleen på!!!

Sker der nu???

Må en anden skrive

2 Synes om

jeg giver ham bleen på.

“Tak, hvad hedder du”? siger drengen

1 Synes om

Karl siger jeg.
Den anden dreng siger jeg hedder Kaj.

Kaj tager et reb frem…

1 Synes om

“Hvad skal du dog bruge det til? det er da alt for vådt på denne årstid til at klatre i træer”

1 Synes om

Det er for du ikke må tage bleen af

1 Synes om

Han binder hurtig rebet rundt om livet og ned mellem bene og binder det stramt fast på ryggen…Han tager hurtigt en lighter og brænder enderne sammen så de overhovedet ikke kan bindes op igen…Jeg prøver at binde rebbet op, kan ikke…Jeg bliver helt frustreret og spørger Kaj, hvorfor han gjorde det??? Jeg skulle jo gerne have bleen af inden jeg skulle hjem.

2 Synes om

Pjat,

Selvfølge kommer en pige forbi med sin hund. Hun ser mig - liggende i græsset med en ble placeret under numsen og trukket op mellem benene - klar til at blive justeret og sat på plads med de tre tape i hver side. Jeg rødmer og ved ikke, hvad jeg skal gøre eller sige. Min egen hund er på stien nedenfor lysningen og er sikkert på op nu. Hun kigger på mig - mindst ligeså overaskret som jeg - omend ikke af samme grund. I et kort sekund ser vi hundene løbe afsted sammen - men ænser det ikke rigtigt. Hun kigger på mig, undskylder at hun forstyrede. Jeg kigger på hende - stivner midt i at fæstne den sidste tape. Sådan passerer adskillige sekunder, indtil hun spørger om hun skal hjælpe mig. Forskrækket takker jeg nej tak og placerer den sidste tape. I et kort øjeblik ligger jeg der - bleen synlig - og venter på min dom…

1 Synes om

P.S. - med risiko for flaming - nogle af os ser ger hunkøn indblandet…

1 Synes om

Pigen har en pose i hånanden. Hun tager en rulle brun tape op binder mig med den også for munden. Hendes voksne veninde kommer forbi de bær mig ud til en bil hvor de ligger mig i begagerummet lukker og låser det og kører.

1 Synes om

de kører i omkring et kvarter da de når frem til den endelige location ser han at det er hans eget hus
Hvad nu?

1 Synes om

tænker åh nej jeg er færdig, tænkte over hvad jeg kunne gøre for at undgå denne skæbne

1 Synes om

De bærer mig ind i huset hvor de sætter mig ind i et værelse. Her bliver pigen på min alder og holder vagt, mens den voksne pige lige skal nogle ærinder…

2 Synes om

piger på min alder tager en stor tube tandpasta og æder den råt. jeg siger “AD FOR FANDEN” men der kommer kun nogle grynt ud. så tager hun en dåse rynkecreme, fjerner min tape for munden, og propper den ned i munden på mig.:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

1 Synes om