NYHED omkring Munch i 2026 og frem

Jeg skrev i starten af november, at jeg gerne så en anden driver munch videre. Dette skete desværre ikke, så derfor skifter munch nu format, stadig med mig (BabyMike) som vært.

Det nye er at munch skifter fra at kører én gang om måneden, til nu at kører én gang i kvartalet (altså 4 gange om året i alt). Det nye er også at munch nu bliver afholdt på en søndag. Det vil ikke være på en fast søndag (som f.eks. den første søndag i måneden), så du skal kigge i kalenderen for at se hvilken dato den bliver afholdt. Jeg sætter den næste dato op, efter hvert afholdt munch.

Som noget nyt er det ikke længere muligt at tilmelde sig. Dette sker da jeg alligevel aldrig tjekker det, samt at ca. 40% normalt ikke tilmelder sig alligevel (af forskellige årsager), og de fleste først tilmeldte sig dagen før. Så fra 2026 skal du blot møde op (der er booket plads nok til alle).

Reglerne for fremmøde er stadig de samme:

• Synligt ABDL og fetich tøj er IKKE tilladt.

• Man skal opføre sig anstændigt (vi er på en cafe med andre mennesker, børnefamilier osv).

• Man må godt have ble på under tøjet, men brune/lorte bleer er ikke tilladt.

• Man skal betale for mad og drikke med det samme i baren når man bestiller (der ydes ikke kredit).

Så for at opsummere det nye munch:

• Afholdes nu 4 gange om året (februar, maj, august og november).

• Afholdes nu om søndagen fra kl. 15:00 til ca. 19:00

• Tjek ageplay.dk under arrangementer/kalenderen, for at se hvornår den næste munch afholdes.

• Tilmelding er ikke muligt/nødvendigt mere.

• Afholdes stadig på Café Ciré i Valby.

Jeg håber I støtter op om ændringerne, så vi stadig kan mødes til vores hyggelige sociale sammenkomster i hyggelige omgivelser.

Jeg glæder mig til at se gamle og nye gæster til munch i 2026 :smiling_face_with_three_hearts:

De varmeste ABDL hilsner og god jul :christmas_tree: :heart_with_ribbon:

BabyMike

6 Synes om

Næste Munch slår jeg op i morgen, men det bliver søndag den 8. februar kl. 15:00 - ca. 19:00 :blush:

5 Synes om