Det var torsdag aften og jeg sad og så en mærkelig dokumentar sammen med min far. Da den var hen omkring 22 sagde min far at jeg skulle i seng. Jeg sagde ‘‘Det er da ikke så sent’’
‘‘For en pige på 10 år er det altså’’ svarede han mig. Jeg gjorde som han sagde og gik ind i min seng. Efter ca. en halv time lå jeg i min seng og læste. Min far kom ind af døren, med en plasticpose i hånden. Han tog noget op af plasticposen, det var en ble. ‘‘Hvad er det?’’ spurgte jeg. Det kaldes en Drynite svarede han. ‘‘Hvad skal du med den?’’ spurgte jeg så.
du har fat i en god start bare forsæt denne historie kan gå hen og blive rigtig god
ja glæder mig allerede til fortsættelsen :).
Bemærk, at det er en “Never ending story”. Læser kan skrive videre på historien hvis han/hun lyster :cheer:
- CirkusMinister
ok. Nice. Men jeg ikke så god til at digte som mange andre herinde så glæder mig til at andre skriver videre. Hilsen dejligdreng
Hmm. Kan give det et skud
Min far gik hen til mig og lagde mig ned på sengen. Det så du ikke tisser i sengen lille skat. Jamen far er 10 år? Hvorfor skulle jeg dog gøre det. Man ved aldrig lød svaret bare.
Jamen jeg vil ikke sagde hun og begyndte løbe lidt væk. Hendes far rejste sig op. “Hvis ikke du kommer her unge dame og får ble på. Kan du blive behandlet som en baby resten af ugen!.” Jamen jeg vil ikke sagde hun og løb videre. Hun løb mod døren men blev stoppet af sin mor der greb hende i armen. Og trak hende grædende oven på.
Jeg er ingen baby! Råbte hun. Det blir du om lidt svarrede moren. Faren sagde jeg advarede dig!. Og gav hende en røvfuld. Og holdte hende imens moren gav hende en ble på. Vent 2 sek sagde hun. Hun gik ind på hendes lillebror værelse tog en af hans sutter og kom tibage og stak den i munden på hende.
Du kan lige vove på at tage din ble af sagde moren og puttede hende. Mens hun stadig grædende suttede på sin sut. Hun tog nu en babyalarm fra lillebrorens værelse og satte ved hende og tændte den. Hvis du tager den af blir det værst for dig selv! Hun kyssede hende nu godnat. Tog nøglen og låste hende inde på værelset.
Så må en anden fortsætte håber det var godt nok :-).
Nu lå jeg så i ble, låst inde på mit værelse. Det var en mærkelig fornemmelse. Det er jo 6-7 år siden jeg sidst havde ble på.
Mørket var faldet på udenfor og gadelamperne lyste som små sprækker ind af gardinet. Jeg husker tilbage på den sidste dag med ble på og lukker mine øjne. Mor havde lagt mig på puslebordet og jeg synes selvfølgelig ikke det var slemt dengang. Dengang var det jo normalt. Men alligevel det var den sidste aften med ble på. Der var ikke flere, posen var tom.
Mor fortæller mig, at hvis jeg ikke tisser i bleen i nat tager vi ud i zoologisk have. Jeg jublede. Zoologisk have er det bedste synes jeg.
Om morgenen vågnede jeg og kunne hurtigt mærke på bleen jeg faktisk havde tisset i bleen. Det var ikke særlig meget, men alligevel nok til at den føltes klam og kold. Og den på måde kom jeg altså ikke i zoo.
Jeg bliver afbrudt af et bank på min dør. Min far kommer ind og giver mig det glas vand jeg havde bedt om. Jeg suger det hele i mig og surmuler og rækker tunge af ham.
“Vend numsen til, min pige” kommanderer min far. Jeg gør hvad der bliver sagt, tør ikke andet. Min far slår mig på numsen 3 gange. Det gjorde ikke særlig ondt, bleen kompenserede for slagene. Min far går ud igen, lukker døren og jeg kan høre den bliver låst.
Jeg falder i søvn, men vågner nogle timer senere. Det trykker helt vildt på min blære. Jeg skal tisse helt vildt. Døren er låst og jeg tør ikke at skrige så mine forældre kommer ind. De vil alligevel bare sige jeg må tisse i bleen. Da jeg sætter mig op af væggen med bøjet ben og kniper sammen kommer der et lille strint i bleen. Jeg fælder et par tårer ned af kinden. 10 år gammel og her sidder jeg og tisser i en ble. Jeg åbner op for jeg kan ikke klare mere. Den bliver mere og mere våd. Varmen spreder sig fra mit skridt til numsen. På en og samme gang føles det klamt, men også rart på en måde. Da jeg lægger mig igen for at sove kan jeg mærke bleen er blevet tung og varmen er faktisk lidt behagelig. Jeg ved ikke hvad jeg skal tro. Det virker rart, men samtidig føler jeg mig klam og ulækker.
Jeg falder i søvn igen. Jeg vågner ved at min mor står ind over mig og har taget dynen af mig. Hun kan hurtigt se og lugte jeg har tisset i bleen. “Det var sørme godt vi fik dig i ble igår aftes, var min pige?” Ved ikke om jeg skal smile eller surmule. jeg vælger at vende hovedet til hende hvorefter far kommer ind og tager mig op i hans arme og får mig ud på badeværelset. Jeg strider ikke imod. Kan ligeså godt lade være. Ude på badeværelset tager de Drynites bleen af mig. Jeg ligger på min lillebrors puslebord, men kan knap være der så mine ben hænger ned af siden af puslebordet.
I badet vasker jeg mig. Mest af alt i skridtet så alt tisset kan komme væk. Jeg føler lige pludselig en vis døsighed. Min far kan høre jeg knalder hovedet i muren og griber mig hurtigt inden jeg falder helt om. “Hvad sker der far?”
“Du fik et sovemiddel i dit glas vand igår, det virker åbenbart først nu, skat”. Jeg kæmper for at holde mig vågen, men sovemidlet tager magten og mit hoved falder bagom.
Lad os holde historien i jeg-person som den startede i, så er det lettere at læse og forstå!
jeg sov i 9 timer og da jeg kom til mig selv, kunne jeg se at jeg hade en anden ble på, som var tykkere og ikke nok med det havde jeg tisset igen,
så bankede det på og mor kom ind og så til mig…
ny ble fordi hun er stortisser he he
håber i ville skrive mere
jeg skulle igen over på puslebordet og ligge, mor tog bleen af og jeg har tisset lidt i den. “nu har du tisset i bleen flere gange, men du har endnu ikke lavet lort i den, det må du få gjort.” Jeg får en ny ble på og får besked på at få lavet lort.
“Det er søndag i dag, så du kan godt blive liggende, se så at få lavet lort.”
Jeg ligger 1 times tid og prøver helt vildt at presse lort ud, men der sker ikke noget.
Mor kommer ind og spørger om jeg har fået lavet lort, det har jeg ikke, hun henter en sprøjte med noget væske i, tager min ble af og jeg får besked på at vende mig om på maven. Hun sprøjter væsken op i enden på mig, uh, det er koldt.
Jeg får bleen på igen og mor siger: "Nu har fået et lavement op i numsen, så nu går der kun 10 minutter, så laver du lort i bleen, hvad enten du vil eller ej.
Jeg går ind på værelse igen. Og river bleen af. Da jeg har sikret mig min mor er væk. Løber jeg ud på toiletet og låser døren. Jeg sætter mig på toilletet og skider alt jeg kan. Pludeseligt bankes der på døren!. Det er min mor.
“Hvad laver du derude!. Kan du så komme ud og det skal være lige nu.” Jeg svarer hende ikke. Hun banker hårdere på døren. “Du kommer ud nu eller jeg slår døren ind!. Jeg ved du er der ude. Samt kommer du ikke ud bliver du en baby i 3 måneder mindre end din lillebror. Så nu tæller jeg til 3. Og kommer du ikke ud sker det!.” Jeg svarer stadig ikke men skider lavementet færdigt… “1!..2… 2½!.” Jeg tører mig og lukker wc brætet i håb om at hun ikke ser det men skylder ikke ud.
Jeg tager bleen på igen og siger jeg kommer nu. Jeg låser op. Og mor griber mig straks hårdt i armen. “Hvad lavede du derude!?”
“Intet” Svarer jeg. “Var i bad”
Hun går hen til wc’et og åbner toilet brættet og jeg er løbet. Hun ser jeg har lavet lort der i. Jeg gemmer mig under min seng. Jeg hører min mor skriger. “Det gjorde du bare ikke! Unge dame!.” Hun begynder at lede efter mig. “Du kommer frem LIGE NU. Eller det bliver værst for dig selv!”. Jeg holder mig under sengen. Efter 5 min finder hun mig. Og siger. “Nå der er du!. Kom her din slemme baby og begynder rive i mine ben.” Jeg skriger nej!. Men hun ender med tage mig sprællende op. Putte mig på puslebordet igen. Og binder mine arme med tape!.
“Som straf for det er du nu 1 år gammel og du vil blive behandlet ligesom du opfører dig!” Siger hun. Hun går i blespanden finder en af hendes lillebror’s beskidte bleer. Og ligger under hende." Hvad laver du. Den er beskidt skriger hun!.
“Jeg tror det en god ide du føler hvad det vil sige være baby” Siger hun mens hun taper bleen tæt og jeg skriger!. Hun putter en sut i munden og gaffa taper den fast!. Mens hun tager gaffatapen og taper den beskidte ble tæt om hende. Hun putter hende bagefter i en bodystocking af hendes bror’s og lukker den. Bagefter putter hun 2 par babyvanter på og strammer dem fast. Hun blir derefter puttet i en sparkedragt. Og bliver spændt fri og taget op. “Jeg tror det tid til babyen’s middagslur” Siger hun så mens pigen græder med sutten i munden. Hun ligger hende ud i barnevognen. Og spænder hende fast.
Derefter går hun ind siger til hendes mand hvad han skal bestille af tremmeseng og babytøj til hende. Hun går derefter ud, stadig med pigen grædende i barnevognen. Og begynder gå en tur med hende.
Så må en fortsætte :-).
Jeg ligger nu her i min afmagt, jeg har ondt i maven og kan mærke at jeg skal lave mere lort, trods alt det jeg kom af med på toilettet. Jeg kan ikke holde det tilbage for det er tyndt som vand, jeg mærker den varme fornemmelse i hele bleen, men jeg kan også mærke at der siver noget ved siden af og løber ud på lagenet, åh nej, nu bliver mor endnu mere tosset.
Så må en ny fortsætte-------
Den her historie har taget en voldsom drejning :o