Lea kneb sammen så meget hun kunne. Hun skulle virkelig tisse. Martin stod lidt længere ned af gangen i Netto og tog et par dåser fra den midterste hylde. Regnen silede ned udenfor og havde gjort det hele dagen. Folk kom drivvåde ind i butikken og rystede deres paraplyer så vandet sprang til højre og venstre. Enkelte kom løbende ind i butikken ude fra deres biler af i håb om ikke at blive alt for våde. Martin og Lea var gået ned til deres Netto. Den lå ikke så langt fra hvor de boede, men da regnet ikke så ud til at holde op foreløbig, havde Martin sagt til Lea at hun hellere måtte tage sig regntøj og sine røde gummistøvler på. En tur ude i regnen på ti minutter, ville have gennemblødt et billigt sæt regntøj. Men Lea havde taget sit gule regntøj på, som sagtens kunne holde til en regnvejr af den anden verden. Hun havde trukket hætten godt op om ørene da de gik ud og da de kom ind i butikken, var det kun de yderste hårlokker der var småvåde.
Lea gik hen til Martin. ”Skat,” sagde hun stille. ”Jeg skal virkelig tisse.”
Martin rejste sig op i fra den bukkede stilling havde var nød til at stå i for at nå noget på midterste hylde. ”Ja,” svarede han spørgende.
”Ja”, sagde Lea. ”Sådan rigtig meget.”
Martin så på hende og smilede. ” Det tager ikke så lang tid endnu, så du må holde dig.” Han lænede sig forover og gav hende et kys. Han kunne godt se hun kæmpede for at holde sig. ”Vi skal bare lige have de ting der står på indkøbslisten. Det tager ikke så lang tid.”
Hun smilede til ham. De gik videre og hen til grøntsagerne. Tissetrangen steg for hvert skidt hun tog. Martin tog 6 bananer og puttede dem ned i kurven, han havde hængende over armen. Så kiggede han sig om efter broccoli og fik øje på dem lidt længere henne. Lea fulgt med. ”Asparges,” mumlede Martin stille for sig og kiggede op på den øverste hylde hvor de plejede at være. Lea kiggede med. Hun havde hørt hans mumlen og vidste godt at det ville tage kortere tid at handle ind, hvis hun hjalp med at kigge efter de ting de skulle have. Tissetrangen blev stærkere og stærkere. ”Asparges!” sagde Martin halvhøjt da han fandt dem lidt længere nede end hvor de plejede at ligge. Han greb et bundt og lade det ned i kurven.
”Skal vi have lidt gulerødder?” sagde han og vendte sig om til Lea.
”Ja, det kan vi godt. Så kan vi lave noget råkost,” sagde hun og kneb yderligere sammen.
”Tager du dem?”, spurgte Martin og plejede hen på dem. De havde passeret dem.
”Ja,” svarede Lea og gik hen for at tage en pose. Tissetrangen blev værre og værre. Hun kneb så meget hun kunne og bukkede sig ned for at tage en pose. Hun kunne tydelig mærke hvordan en lille sjat tis slap ud og kneb yderligere sammen. Hun kunne bare ikke knibe mere sammen. Hun gik hen til Martin og lagde gulerødderne ned i indkøbskurven.
”Skal vi have andet?” spurgte Martin og så på Lea. Han kunne godt se hun kæmpede med at holde sig.
”Nej,” det tror jeg ikke,” svarede Lea kort.
”Jeg tror vi skal have tomater,” sagde Martin og gik over til tomaterne.
”Behøver vi det?” Spurgte Lea. ”Jeg tror vi har nogle derhjemme.
”Lad os bare finde ti. Så kan jeg lave tomatsuppe en af de kommende dage.”
Lea sukkede indvendigt og gik over til Martin for at hjælpe med at finde ti tomater. Lea samlede en tomat op fra tomatbakken. Hun kneb som det gjalt hendes liv. En lille smule tis undslap hende igen. Denne gang var det lidt mere end første uheld. Hun sagde ikke noget og prøvede heller ikke at gøre mine til at hun var kommet til at tisse lidt.
Efter da havde fundet ti tomater og puttet dem i en pose fandt Martin en pakke med tørret timian. ”Jeg tror vi har resten derhjemme,” sagde han og smilede til Lea. Lea smilede tilbage. ”Så lad os finde noget mælk og komme hjem.” hun gik hurtigt hen til der hvor mælkene plejede at være, men der var helt tomt.
Lea vente sig hurtigt om til Martin. ”Der er ikke noget mælk.” Hun prøvede at holde sig så godt hun kunne, men hun kom til atter at slippe en lille tistår ud.
”Vi må lige ind ved siden af i Lidl,” sagde Martin.
”Kan vi ikke undvære mælk?” spurgte Lea. ”De ligger jo lidt længere væk.”
”Det gør de da ikke, skat.”
Lea gik helt hen til Martin. ”Jamen jeg skal altså tisse, ” hviskede hun.
”Du må lige hold dig,” svarede han og gav hende en kys. ”Det kan du godt.”
Lea rystede svagt men hurtigt på hovedet. Jeg…” begyndte hun.
Martin forstod hende godt. ”Prøv at holde dig,” svarede han og gav hende et kys. Lea tissede lidt igen. Denne gang var det heldigvis ikke lige så meget som undslap. Lea kneb sammen. Hun måtte gøre det bedste hun kunne.
”Chokolade,” sagde Martin. ”Jeg viste vi havde glem at skrive en ting mere på. Henter du vådservietter imens? Så er vi hurtigt videre.”
”Det gør jeg,” svarede Lea og gik ned for at finde vådservietterne. Da hun fandt dem to hun to pakker. Hun gik tilbage forbi mælkekøleren og ned til chokoladen. Hun sænkede farten, da hun kunne se at Martin var gået i gang med at snakke med en.
Hun gik hen til Martin og stillede sig ved siden af ham.
”Hvor bor I så henne af nu?” spurgte Martin manden. Man skulle lige til at svare, da Lea kom hen til Martin. Martin lagde hurtigt en arm om hende og afbrød manden der lige skulle til at svare: ”Det er min hustru Lea.”
”Hej,” sagde manden høfligt at gav Lea sin hånd. ”Anton.” Lea gav manden sig hånd: ” Hej.”
”Det er en kammerat fra folkeskolen,” sagde Martin.
Martin og Anton begyndte at snakke videre. Lea stod ved siden af et par minutter. Hun kneb stadig, men de mange uheld havde lettet lidt trykket fra hendes blære. ”Skat,” kan jeg ikke hente resten af tingene, mens i snakker?”
”Selvfølgelig skat,” svarede Martin og gad hende indkøbsedlen. Lea så på den Der var faktisk en hel del mere de skulle have. Martin skulle bage kage, som Lea skulle have med på arbejdet. Hun gik rundt i Netto og fandt næsten alle tingene på listen. Nu manglede de bare mælk og hindbær marmelade som også var udsolgt.
Lea kom hen til Martin igen. Hun var begyndt at skulle tisse virkelig meget igen. Hun havde ikke haft nogle småuheld, mens hun var gået rundt i Netto for at finde tingene, men hun skulle virkelig tisse nu.
Martin så hen på hende da hun kom gående ned mod dem. ”Hør, Anton. Lad os mødes en dag og snakke videre.” Den var Anton med på og de fik hurtigt udvekslet telefonnumre. ”Vi snakkes ved,” sagde Anton til sidst og forsvandt ned af gangen i retningen mod kasserne.
Nettoen var efterhånden godt fyldt med mennesker og det eneste som Lea og Martin skulle i butikken var at betale ved kasse. Martin tog Lea i hånden og gik i samme retning som Anton.
Da de drejede om bag de sidste reoler kunne de se at der var rigtig lang kø ved alle kasserne. Området ved selvbetjeningsmaskiner havde fået et stribet bånd omkring, som indikerede at de ikke kunne benyttes. ”Det ville forment tage mindst 15 minutter at komme igennem kassen,” tænkte Lea og kiggede op på Martin.
Martin sukkede og så ned på Lea og smilte. ”Vi må bare vente og se hvor hurtigt det går.”
De stillede sig i kø og gav sig til at vente. At stå stille var næsten endnu værre for Lea. Tissetrangen blev meget værre for hvert minut der igen. Hun prøvede at stå lidt på den ene fod, så på den anden fod. Men det hjalp ikke på trangen.
Køen rykkede sig meget langsomt fremad. Lea kneb sammen, men en lidt større tistår undslap nu. ”Hvis hun ikke allerede var våd, så var hun det i hvert fald nu, ” tænkte hun og gjorde alt for at holde sig.
Et par minutter gik igen. Lea lukkede øjnene og prøvede at koncentrerede sig om at holde sig. En lidt mindre tistår undslap hende igen. Hun åbnede øjnene og så op på Martin. Han kunne se hun kæmpede. Lea kiggede ned i gulvet. Så kiggede hun hen mod kassen. Hun talte antallet af kunder foran dem. Tretten!
Endnu et par minutter gik. Lea kunne mærke at hun snart ikke havde flere kræfter tilbage at knibe med, men hun prøvede at holde sig alligevel. Køen bevægede sig. Der var åbenbart komme en kunne gennem kassen. Lea tog et skrift for at lukke holdet mellem dem og kunden foran. Hun kom atter til at tisse. Denne gang var det en større tår. Hun prøvede at stoppe strømmen at tis ved at krydse sine ben. Det lykkes.
Hun så atter op på Martin, der godt kunne se hvad der skete. Han bukkede sig ned og gad Lea en meget langt kys. Hun faldt altid lidt i svale når han gjorde det på den måde. Trykket på hendes blæse var atter aftaget, så hun håbede at hun ville kunne holde sig. I hvert fald inde i Netto.
Der gik atter et par minutter og køen rykkede sig igen. Hendes tissetrang steg igen, men ikke til at være kritisk. Hun kiggede på sin røde gummistøvler. De var flotte rød. Hun bumpede dem blidt sammen foran og smilede stille hen for sig.
Køen rykkede sig atter lidt og de var nu næsten henne ved kasse. Lea talte kunderne foran dem. Fire!
Lea så atter op på Martin. ”Skal vi stadig i Lidl?”
”Martin nikkede.
Lea kiggede tomt frem for sig igen. Og stod stille.
Martin lagde en arm om hende og trak hende ind til sig. Lea kom til at tisse lidt igen. Ikke lige så meget som før, men nu var det nok til at hun kunne mærke at det begyndte løbe svagt ned af indersiden af hendes højre ben. Hun kneb voldsomt igen og fik strømmen at tis til at stoppe. Tissetrangen aftog en andelse. Hun mærkede nu hvordan hendes bukser inden under hendes regnbukser var blevet varme og sad vådt mod hendes inderlår.
Der gik ikke så længe, så var der kun tre kunder foran dem. Lea så at de heldigvis ikke havde så meget i deres indkøbskurve. Det var måske også meget godt, for hendes våde bukser var varmen fra tisset begyndte at aftage.
To tilbage før dem. Martin begyndte at lægge deres vare op på kassebånden. Lea kunne atter mærke tissetrangen presse sig på. Hun stod med samlede ben og holdt alt fokus igen på at knibe sammen.
Tomaterne kom op på båndet. Så kom vådservietterne. Og derefter et bundt persille. Lea kneb. Trangen var steget voldsomt igen.
Martin fik lagt de sidste af deres varer op på kassebåndet. Han lagde den tomme kurv oven i den høje kurvestak og gik over til Lea. Han lagde en arm om hende og hun lagde sig ind til ham. Lea kunne næsten ikke holde sig mere og kom til atter at tisse en lidt større tår. Hun mærkede hvordan det atter løb ned af hendes højre inderlår, men nu også begyndte at løbe ned at venstre. Hendes bukser blev igen varmet op i højre side, men nu blev venstre side også varmet op og våde. Hun kneb atter sammen og fik stoppet uheldet. Martin trådte et skridt frem. Lea gik ned til enden af kassebåndet og åbnede posen der kom først ned af kassebåndet. Hendes bukser var vist kun våde ned til hendes knæ, tænkte hun og så på kassebåndet. Så kom der en dåse med tomat. Så en dåse majs. Så en dåse torskerogn. Så kom tomaterne, persillen og vådservietterne. Lea puttede de varer der kom ned af båndet ned i posen. Da varestrømmen stoppede var posten også næsten fyldt. Martin kørte sit dankort gennem betalingsmaskinen og lagde kortet ned i sin pung. Så tog han fat i Nettoposen og kiggede på Lea. Hun stod kort og kiggede over på det sted ved kassen hun havde stået inden hun var gået ned for at lægge varerne i posen. Martin kiggede over på samme sted som Lea kiggede. Der var en ganske lille våd sø på gulvet. Lidt større end dem som alle de andre våde sko og overtøj efterlod sig inde i butikken.
Lea kiggede op på Martin. Martin kiggede ned på Lea. De smilte til hinanden og grinende stille til hinanden og forlod butikken hånd i hånd.
Og højest usædvanligt, så er der sørme også et kapitel 2
Kapitel 2
Regnen var taget til, da de kom ud fra butikken. Lea slog sin regnhætte op over hovedet for at blive gennemblødt af regnen. Hun så over på Martin. Han havde også taget sig regnhætte op over hovedet.
”Skal vi?” spurgte Martin og så på Lea. Martin begyndte at gå ned mod Lidl. Lea var hurtigt med.
”Skat, ”jeg skal altså tisse. Kan vi ikke nok købe mælk i morgen eller på et andet tidspunkt.”
”Nej, skat. Nu er du våd, så kan vi lige så godt blive færdige.”
”Men jeg skal meget, ” sagde Lea.
”Ja, det ved jeg. Ellers ville du ikke have efterladt til lille-tispyt inde i netto.” De grinede begge to og Martin gav hende en kæmpe kys midt på munden. ”Vi køber lige også mælken.”
Lea sukkede. ”Jeg kan næsten ikke holde mig mere. Og vi mangler også hindbær marmelade. Det var også udsolgt.”
”Og chokolade,” sagde Martin. ”Det glemte jeg at købe da jeg snakkede med Anton.”
”Skat, jeg skal virkelig tisse. Kan vi ikke nok gøre det senere.”
”Du må holde dig lidt endnu,” svarede Martin. ”Det skal nok gå.”
”Skat, jeg kan næsten ikke holde mig mere.”
Martin stoppede op. Han så ned på hende. Der stod hun. Regnen silede ned over Lea og løb ned over hendes gule regntøj. Små stykker af hendes hård stak af og til udenfor regnhætten og blev våde. Hun stod med armene ned langs siden og så opgivende ud. Han stillede posen på det våde fortorv og lagde armene om hende. Hun skulle virkelig tisse nu. Trangen var så stor at hun næsten ikke kunne holde dig mere. En lille tistår undslap hende igen og hun kunne mærke hvordan den løb ned af begge hendes inderlår. Martin holdt om hende længe. Så længe at hun atter slap en lille tistår ud. Den løb også ned af begge hendes inderlår. Hendes bukser blev atter varmet op på inderlårene.
Martin rettede sig op igen fra rammet. Han kiggede på hende.
”Ja, jeg skal virkelig tisse,” sagde Lea nu med en næsten hjælpeløs stemme.
”Kan du holde dig ned til Lidl?” spurgte Martin.
Lea kiggede ned på sin røde gummistøvler og sagde meget stille: ”Nej, det kan jeg ikke.” Så løftede hun den højre gummistøvle og begyndte at lave små cirkler med næsten af gummistøvlen.
Martin kiggede på hende. ”Du har holdt dig så fint. Tis du bare på vej ned til Netto. Det må du gerne.”
Lea stoppede med at lave cirkler med gummistøvlen og satte foden ned igen. ”Må jeg godt det?”
”Ja”, sagde Martin. ”Du har holdt dig så flot inde i Netto, så du må godt tisse på vej ned til Lidl.”
Lea smilede over hele hovedet. Hun lænede sig op mod Martin for at give ham et kys. Hun kneb stadig sammen, da hun stadig skulle tisse rigtig rigtig meget.
Kysset var tungt, kærligt og hjerteligt som kun to personer der elsker hinanden dybt og inderligt kan give. Lea slappede af i sin blæsemuskel og begyndte at tisse fuldstændig ukontrolleret. Hun mærkede forskellen fra de små uheld hun havde haft inde i Netto nu var afløst af en større tistår der nu strømmede ned af hendes inderlår. Hun mærkede hvordan hendes bukser virkelig begyndte at blive våde, hvor det ikke var våde før. De begyndte at gå ned mod Lidl. Lea tissede videre. En lille strøm at tis begyndte at løbe ud Leas regnbukser mens de gik. Regnen væltede ned. Lea tænkte at hvis nogle af de forbipasserende kiggede på dem i det regnvejr, ville de nok ikke opdage at det ikke var regn der løb fra ved kanten af Leas regnbukser.
Hendes bukser inden under føltes nu som de var fuldstændig gennemblødte og varme. De sat tæt om hende og kunne godt mærke at hendes gummistøvler heller ikke længere var tørre. Hun havde tisset så meget at det var løbet ned i hendes gummistøvler.
Lea tissede så meget hun kunne. Hun tømte simpelthen sin blære. Det tog et godt stykke tid og lige inden de drejede ind i Lidl fik hun presset de sidste par dråber ud. Lea dryppede fra regnbukserne hele vejen ind gennem Lidl. De fandt hurtigt hylden med chokolade. Martin tog tre plader. ”Tre plader?” spurgte Lea. ”Der skal chokolade i kagen,” svarede Martin. ”Nu skal vi finde hindbær marmelade.”
Lea drejede rundt og begyndte at gå i retningen af hvor Lidl havde marmelade. Hun kunne mærke at hendes sokker var gennemblødte nede i gummistøvlerne. Hun svuppede lidt dem for hvert skrift hun tog.
”Fundet,” sagde Lea med et stort smil på læberne og vendte sig om mod Martin. Martin storsmilede tilbage. ”Der er vist en pige som ikke skal tisse mere” sagde Martin. Lea fór sammen og kiggede sig hurtigt omkring. Der var ikke nogen omkring dem. ”Sssssh”, sagde Lea. Sig ikke sådan noget højt herinde.”
Martin grinede stille og gav Lea et kys. Han havde sikret sig at der ikke var nogle i nærheden af dem, så han kunne sige det til hende. ”Lad os finde mælken, så vi kan komme hjem og få givet dig noget tørt tøj på.”
”Det tror jeg vi alle skal,” sagde en ældre dame der var dukket frem fra gangen ved siden af og nu skulle passere dem. ”Med det regnvejr udenfor, så er der ikke meget der holder tørt.” Lea fór sammen igen. Martin så over på hende. ”Det har du ret i. Det er virkelig et forfærdeligt vejr.” Den ældre dame smilede til dem og passede videre ned gennem gangen de stod i. Lea kiggede stift på Martin, men kunne ikke lade være med at grine til sidst. Den ældre dame havde sikkert ingen ide om at Lea lige havde gennemtisset sine bukser på vej ned til Lidl.
”Lad os komme op og betale, så vi kan komme hjem,” sagde Martin.
Da de kom ud fra Lidl, regnede det stadig. Dog lidt mindre intens end før. Lea prøvede at tisse lidt igen. Der kom lidt ud, men ikke særlig meget. Og ikke nok til at det atter løb ned af hendes ben.
Martin tog Lea i hånden. I den anden havde han Nettoposen. Lea smilte over hele ansigtet inde under regnhætten hele vejen hjem. Hun mærkede hvordan bukserne gradvis blev koldere og koldere som tiden gik, mens hendes røde gummistøvler stadig var våde indvendig.
Martin låste døren op. ”Skat, gå direkte ud på badeværelset og ved på mig. Du bliver simpelthen nødt til at gå i bad.”
Lea smilte til ham. ”Skal vi se film bagefter?”
Martin stillede Nettoposten. ”Det kan vi godt.”
”Med popkorn og saftevand?”
”Det kan vi sagtens. Gå nu ud på badeværelset og vent. Og tænker over hvilken film du vil se.”
Lea gik ud på badeværelset og så sig i spejlet. Hun havde stadig hætten over hovedet. Den lod hun falde ned bag til. Lidt efter kom Martin ud på badeværelset. ”Skal vi se at få de tisbukser af?”
Hun smilede over hele hovedet som hun havde præsteret en kæmpe bedrift. Hun vidste godt hvad der skulle ske, så hun stillede sig hen til badeværelses bruseområde og vendte sig om til Martin.
Martin kom hen til hende og lynede først hendes gule regnjakke op. Så tog han den af hende og lade den på gulvet og så på hende. Så satte han sig på huk og han fat i den ene gummistøvle, mens Lea løftede benet. Han fik roligt gummistøvlen af hende og vendte gummistøvlen på hovedet inde i bruseområdet. Der løb en lille smule tis ud af gummistøvlen. ”Du har virkelig tisset meget, skat.” Lea smilte triumferende og meget tilfreds til ham.
Så trak han den våde sok af og lagde på gulvet. Derefter var det venstre gummistøveles tur. Der var næsten lige så meget tis i den. Og venstre fods sok lagde han på gulvet. Så tog Martin fat i kanten på Leas regnbukser og trak dem ned til hendes ankler. Lea løftede henholdsvis højre og venstre fod, så de våde gule regnbukser kunne komme af. Martin lagde dem ved siden af de våde sokker. Han så atter på Lea. ”Skat, du har tisset så meget at selv din bluse er blevet våd.”
Lea kiggede ned af sig. Blusen var blevet godt våd i kanten og et stykke op af maven.
”Det er den sørme også,” svarede Lea storsmilende tilbage.
”Op med armene,” kommanderede Martin og rejste sig op.
Lea løftede armene op over hovedet og Martin tog fat i kanten af hendes bluse og trak den op over hendes hoved. Blusen lagde han ovenpå de våde sokkerne. Så satte han sig atter på huk foran Lea og åbnede hendes bukser foran. De var drivvåde. Han drejede Lea lidt rundt for at se om der var nogle steder på bukserne der ikke var våde. Det var der ikke.
Bukserne sat meget tæt på Leas krop. Så med lidt besvær fik han hevet bukserne ned til hendes ankler, da de var ekstra tætsiddende omkring hendes lægge. Så løftede hun henholdsvis højre og venstre fod for at få de våde bukser af. Han så på hende om smilede. Hendes underbukser var også sjask våde. De sad noget løsere end bukserne, så de kom hurtigt at.
”BH’en” kommanderede Martin. ”Af med den.”
Lea åbnede BH’en og lod den dumpe ned ved siden af Martin.
”Det er sgu også den eneste der er tørt på dig,” grinede han.
Han så op over Leas nu næsten nøgne krop. Kun en meget overtisset tynd ble var tilbage på hendes krop.
”Saml lige benene” sagde Martin til Lea. Lea samlede benene. Lidt tis dryppede kortvarigt fra hendes gennemvåde ble. ”Den holdt ikke ret længe vil jeg gætte på,” sagde han og så op på Lea.
Lea rystede på hovedet. ”De holdt til de første uheld inde i Netto. Det var først oppe i køen ved kassen at den flød over.”
”Så længe? Troede du tissede i den på vej ned til Netto.”
”Nej, det måtte jeg jo ikke.”
”Godt skat. Du har gjort det godt i dag.” Martin åbnede de fire stykker tape på bleen og bleen gav en klask fra sig, da den ramte gulvet. Lea pressede lidt igen og tisset løb atter ned af hendes ben. Noget af det ramte bleen, mens største delen løb ned på hendes fødder og ned bag hende til afløbet, hvor det løb ud.
”Virkelig?” sagde Martin spørgende op til hende.
”Jeg sku,” svarede Lea og begyndte at gå lidt på stedet, så tisset sprøjtede lidt til højre og venstre.
”Så er det godt. I bad med dig.” Martin tog fat i bleen og foldende den sammen så godt den nu kunne. Den var gennemvåd og kunne ikke foldes sammen uden at der løb tis ud af den.
”Vil du ikke bade mig? Jeg har været så dygtig i dag.”
Martin så på Lea. ”Du har været meget dygtig i dag, men hvis vi skal nå at se film og have aftensmad, så må du lige selv klare det. Så bader vi en anden dag.”
Lea drejede sine mundvige nedad og kunne virkelig se fornærmet ud. Bare lige for at vise at hun ikke var helt tilfreds med svaret. ”Okay,” sagde hun og smilede atter igen. Hun trak forhænget for og åbnede for vandet. Martin rejste op og lagde bleen over i blespanden der stod ved siden af vasken. Så han de våde sokker, blusen, bukserne, underbukserne og hendes BH og smid ind i vaskemaskinen og startede den.
Lea begyndte at synge inde i badet.
Martin gik ud i entreen og tog nettoposen og gik ud i køkkenet for at sætte de indkøbte ting på plads og lave aftensmad. Lea havde om morgen spurgt om de ikke kunne få spaghetti med kødsovs, så det fik Martin hurtigt sat over mens Lea sang videre ude i badet. Imens kødsovsen boblede og spaghettien kogte, gik Martin ind i soveværelset og fandt Leas nat ting frem. Hun skulle sove i en lyserød onesie med enhjørninger på og i en ekstra tyk hvid natble. Nu ville hun få bleen på før filmen, så der var risiko for at hun ville tisse i den inden hun kom i seng. Som regel faldt hun i søvn i slutningen af filmen, så for at hun ikke skulle vækkes og skiftes, ville hun få en ekstra tyk ble på, der kunne holde hele natten og indtil hun ble skiftet om morgenen. Lea kunne godt vågne inden Martin, og så skulle bleen kunne holde indtil han fik den skiftet.
Martin var tilbage til køkkenet for at røre i kødsovsen og hælde vandet fra spaghettien, da Lea kom ind i køkkenet.
”Skal vi spise?” spurgte Lea.
”Vi skal lige have gjort dig klar til natten, så kan vi spise når vi ser film.”
Martin tog fat i Leas hånd og gik ind i soveværelset med hende. Han havde allerede lagt tingene frem. Hendes onesie og hendes natble.
Lea kendte rutinen og lagde sig op på sengen med benene ud over sengekanten. Martin tog nu og foldende den hvide ble og lagde et indlæg ind i bleen. Så tog han fat i Leas ankler og løftede hendes numse op, så bleen kunne komme ind under hende. Så fandt han babypudderet frem over fra hendes natbord og dryssede et trykt lag ud på hendes fisse og lidt på hendes numse. Efter at have sat bøtten med pudder på plads fordelte han pudderet på hende og lukkede bleen op om hende. Derpå fastgjorde han den med de fire stykker tape. Bleen sat perfekt på hende. Han rettede på bleen mellem hendes ben, så den sad sikkert og som den skulle. Så tog rakte han ud efter hende og hun løftede sin højre hånd så hun kunne blive hevet op at stå, Da Lea stod og betragtede han hvordan bleen sad på hende. Lea lod sine hænder køre ned over bleen. Den føltes glat og dejlig.
Martin tog hende onesie og gav hende den over hovedet. Han løftede hendes hård fri og satte sig på huk foran hende. Han kiggede op på hende. Hun kiggede ned på ham. ”Jeg elsker dig,” sagde han og begyndte at lukke knapperne forneden af hendes onesie.
Lea kørte sine fingre gennem hans hår og ugler det lidt. ”Jeg elsker også dig, skat.”
Kort efter rejste Martin sig op. Lea var klar til aftensmad, film og sove. De gik ud i køkkenet. Leas ble kunne tydeligt høres hvor gang hun tog et skridt. Martin øste mad op til dem og de gik ind i stuen og satte sig deres sofa.
Martin satte sig oppe hjørnet, hvorefter Lea satte sig op af ham.
”Skal vi ikke se Rapunsel,” spurgte Lea. ”Det er længe siden.”
”Det kan vi godt,” svarede Martin. Han fandt fjernbetjeningen frem og fandt hurtigt filmen frem.
”Skat? Sagde Lea lige inden Martin skulle trykke start.
”Ja min egen.”
”Jeg skal tisse.”
”Du må gerne tisse. Du har ble på.”
Den er spændene og go be om en fortsættelse be be be
Det er virkelig en dejlig historie