Kapitel 3 - Del 3:
Jeg ligger i barnevognen, og har en fyldt ble, og det lugter meget, og jeg har en stor sut i munden… Det er Jens der kører mig, de havde lejet et stort rum på skibet, hvor vi skulle være i en time og tre kvarter. Der var højstole til os og puslebord, men jeg blev sat i højstolen, og blev spændt fast, og fik en lyserød hagesmæk på. Jeg fik æblemos, det smagte okay, og bagefter fik jeg tre store sutteflasker. Da de var drukket skulle jeg skiftes. Jeg blev lagt på puslebordet, fik taget mit tøj og bleer af, blev vasket godt og grundigt, fik de samme bleer på som før, og det samme tøj, jeg blev lagt i barnevognen igen, jeg blev spændt rigtig godt og stramt fast også mit hoved, jeg fik sutten spændt fast og høretelefoner i ørene, med den stemme der fik mig til at sove.
De valgte at lade chaufføren køre bussen hen til bordershoppen, mens de kørte mig i barnevognen. Jeg vågnede da vi var tilbage på skibet, vi var i det selvsamme rum, og min ble var fyldt til bristepunktet. Jeg begyndte at græde, og Søs kom hen til mig og tog min sut ud, og gav mig 4 sutteflasker. Og så løsnede hun de nederste seler, og tog mine strømpebukser af, og tog 1 af de nye bleer på, det var tenas nye ble i størrelserne S/M M/L L/XL og de er gjort 3 dobbelt så tyk som ultima. Jeg fik den udover de andre bleer, og fik strømpebukserne på igen og dynen over mig.
Da vi var ved at være i Rødby, så blev jeg kørt ned til bussen og de fik klappet barnevognen sammen og fik mig spændt fast i autostolen. Jeg fik 4 sutteflasker og en gang æblemos på vej hjem til Sverige, jeg faldt dog også i søvn. det var aftensmad tid da vi kom hjem, vi skulle have hjemmelavet pizza, jeg fik med tomat, ost og kødsovs, det smagte godt. Bagefter blev jeg endelig skiftet, og da jeg var ren, fik jeg en af de nye bleer og en stikpille og så 2 mere af de nye bleer, en bodystocking, natdragt og en sut, og blev lagt i min tremmeseng, og blev spændt fast og jeg lyttede til stemmen og faldt i søvn.
Fortsæt til Kapitel 4