Sidder i autostol, da jeg skal lave

Den klamme kløe af våd ble mod huden. Den er så velkendt. Jeg går igennem huset, skal ud i haven. Men mor kommer pludseligt og kalder. Jeg skal komme nu og må følge med ud på badeværelset. Her åbner hun mine bukser og body. Så knapper hun plastbukserne op og åbner sikkerhedsnålen foran i min ble og tar den plaskvåde og tunge ble bort fra min numse.

Hun tørrer mig med klud og håndklæde, inden jeg skal lægge mig på ryggen over den nye ble. Hurtigt vikler hun den fast om mit skridt, hæfter sikkerhedsnålen, knapper blebukser og body. Nu er jeg klar igen. Den tørre ble kærtegner min hud, tyk og dejlig er den trukket op imellem mine ben. Blebulen foran i bukserne er tæt og tryg og har en hyggelig lyd, når jeg klapper uden på bukserne.

Men jeg når ikke ud i haven før hun kalder igen. Vi skal ud i bilen og køre… Nå, jeg kravler op i sædet og sætter mig, så hun kan spænde selen. Osse her er det skønt at sidde fordi bleen trykker sig op mellem mine ben inde i skridtet… Jeg nyder at følge bilens bevægelser hen ad de små veje og ud på den store landevej. Slapper af og døser lidt hen, indtil jeg vågner ved at min mave begynder at rumle en lille smule. Jeg har ikke lyst til at lave nu, så jeg klemmer numsehullet sammen.

Samtidigt vipper jeg rumpen lidt frem og tilbage i bleen, for at nyde det tørre stof mod huden. Mor vil nok blive sur hvis jeg gør i bukserne nu, så kort tid efter jeg er blevet skiftet. Så jeg venter. Men en trang til at tisse melder sig, og det gør jo ikke noget, så jeg lader strømmen slippe fri og mærker en dejlig susen i tissemanden i lang tid, mens varmen breder sig op på maven, hvor det tykke blestof rører huden. Så er jeg færdig og døser lidt hen igen.

Lidt inde i søvnen glemmer jeg at klemme numsen sammen. Trykket har vokset sig stort og hvorfor så egentlig ikke bare gi los. Stadig svævende halvt i søvne, åbner jeg mig og begynder at presse. Det store glider langsomt frem og begynder at arbejde sig ud i bleen. Fordi jeg sidder og læner mig tilbage, presser det sig fra numsen op mellem mine baller og op foran i bleen. Det er blødt og der er meget.

Jeg vågner lidt mere og presser nu igennem af alle kræfter og kan høre min stemme slippe lyde mens jeg presser til. Der bliver virkelig varmt for bæ´en er nået op mellem ble og hud på maven. Nå så er jeg færdig og vipper lidt med numsen. Nu er fornemmelsen blød og sjov inde i al den bløde og varme grød.

Da vi er nået frem lukker mor min sele op og jeg går ud. Mærkelig nok har hun ikke kunnet lugte, jeg har gjort i bukserne. Vi går op til damen, som hun skal besøge. Vi skal ha kaffe og kage ved et bord. Jeg skal sidde i en høj stol. Da jeg tisser igen er bleen blevet så fyldt, at det begynder at løbe ud ved det ene bukseben.

Mine lyse bukser bliver mørke i en rund plet, der vokser sig større og større. Så opdager mor det – og hun løfter mig ud på damens badeværelse og går i gang med at skifte min ble. Nu lugter der meget kraftigt. Heldigvis har mor taget en ren ble med - og tørre bukser!

2 Synes om

super god di dejlig historie :slight_smile:

1 Synes om

Ja det er da rart at ens mor har husket både en ren ble og bukser til sin lille dreng. Jeg føler faktisk det er mig der er ikke engang 3 år men måske snarre ca. 2 år og ikke renlig endnu.

Mvh.
Baby Bom

Jeg husker bedste hvordan jeg oplevede situationerne da jeg var ca. 3 - eller jeg drømmer om hvordan det er at være 3, men sådan har vi nok hver vores “særlige” alder at drømme om.

Jeg prøvede også for mange år siden at sidde i en autostol, jeg var omkring 3 år og havde lige smidt bleen.
Vi var på vej over Fyn og kørte ad motorvejen, da jeg medelte at jeg skulle lave pølser og jeg havde jo ikke ble på. Far kørte ud i nødsporet og standsede brat, løsnede selen og hev mig ud, trak bukserne ned og holdt mig i hugsiddende så jeg kunne lave pølser. jeg husker det var koldt for numsen når vinden fra de forbikørende biler drønede forbi.