Skituren 2007 (M,F,M,F)

Jeg har været en tur på ski, og i den forbindelse er jeg startet på en ny historie om at være på skitur som voksen baby. Jeg er ikke færdig med den, og skriver pt. ikke videre på den. Men jeg skal på skitur igen, så der kommer nok et par nye kapitler senere på vinteren.

Skrevet af: Fluffi

Kapitel 1

Et år var gået siden jeg havde været på skitur sidst, så abstinenserne var blevet store for at komme afsted igen. Jeg elsker at lege i sneen, både på ski og snowboard, så jeg så meget frem til denne skitur, som skulle vare julen over. Vi skulle hele familien afsted, så der var ikke plads til at pakke alt for meget med. Vi havde alle fået besked på at pakke let, og derfor var der ikke blevet plads til bleer da jeg fandt de mest nødvendige ting frem. Det er trods alt lidt mere vigtigt at få plads til sengetøj, skitøj og undertøj, end det var at få bleer med så man kunne føle sig lille. Ja, det troede jeg ihvertfald under pakningen. Plys skulle dog med. Ligegyldigt hvor lidt plads der var i tasken, så skulle der være plads til min sovebamse. Jeg havde dog valgt en af de små plysbamser, for at det ikke skulle være for voldsomt. Til gengæld havde jeg ham også med som rygsæk. Pakningen var blevet udsat til sidste øjeblik, for jeg havde været syg op til dagen hvor vi skulle afsted, så det hele var lidt hektisk. Jeg havde bestemt at der skulle være plads til nogle babybleer, men tasken var ikke stor nok. Så besluttede jeg mig for at få sutter med, men også denne plan mislykkedes i kampens hede. Så jeg kom afsted, med min plysbamse som det eneste babyustyr på turen.

Min mor ved godt at jeg gerne vil lege baby, men ellers er det en hemlighed for resten af familien. Jeg tror de har en anelse om det, men det er ikke noget jeg har fortalt dem. Det ligger bare lidt i luften, at de godt ved at jeg er voksen baby.

Vi havde ikke været afsted længe, inden jeg fik de første abstinenser. Jeg trængte til at være lille. Så om bord på båden, kiggede jeg efter et puslerum - bare lige for at se hvordan det var indrettet. Det lykkedes mig ikke at finde det, selvom jeg ledte længe. I supermarkedet på færgen var der en hel sektion med legetøj, babytøj og udstyr. Jeg stod længe og kiggede på de fine ting med Peter Plys, og min søsters mand undrede sig nok lidt over min interesse for disse babyting. Men jeg var ligeglad, det var jo min interesse.

Et par år tidligere havde min søsters mand ved et uheld kigget i mit skab i mit soveværelse. Det er der jeg gemmer alle mine babyting, og skabet var fyldt op med bleer, babybodyer, sparkedragter, pyjamasser, sutter, sutteflasker, babypudder, og hvad man nu ellers bruger til en baby. Han havde fortalt mig at han havde kigget i skabet efter noget træ han skulle bruge, men han kunne se at det ikke lige var sådan at finde derinde. Derefter snakkede vi ikke mere om det, men jeg vidste at han nu kendte til min lille hemlighed. Derfor kommenterede han heller ikke at jeg kiggede meget i babysektionen på færgen. Han vidste det jo godt…

Vi ankom til skisportsstedet sent om aftenen, så det var med at få pakket sine ting ud, og så ellers komme i seng. Jeg fik et værelse for mig selv, med god plads. Jeg fandt straks mit sengetøj med Peter Plys frem, og min Plysbamse var også noget af det første der kom frem. Jeg havde savnet ham, så han fik en ordentlig krammetur da han kom op af tasken. Da jeg lidt senere skulle i seng, var der lidt der manglede. Min nye kæreste plejer at pusle mig om aftenen, give mig en tør ble på, finde min sut, og putte mig under dynen med min bamse. Men her manglede der både kæreste, sut og ble. Det var lidt mærkeligt at ligge der uden sin sut og ble, men efter lidt tid faldt jeg alligevel i søvn med Plys i favnen.

Jeg vågnede først da min mor ruskede i mig, og spurgte hvad der da var sket. Jeg havde sparket dynen af mig, og lå kun i underbukser - våde underbukser. Jeg var kommet til at tisse i sengen om natten, og der var en stor våd plet på lagnet. Min mor snakkede om at det nok var bedst at jeg fik ble på, da vi jo ikke kunne have at jeg ødelagde madressen. Jeg fik hende dog overbevist om at det var et engangstilfælde, og at det ikke var sandsynligt at det ville ske mere på ferien.

De første par dage var der nok at se til med skiløb. Det var sjovt at være ude på pisterne, men ihh hvor jeg misundte de babyer der blev passet i skibørnehaverne. De kørte rundt på deres små ski med hjelm på, og sut i munden. Når de væltede, kom der straks en sød pige og rejste dem op igen, og trøstede dem hvis de var kede af det. De kørte slalom imellem små figurer af bamser, paddehatte og blomster.

Jeg må have kigget lidt for misundlig på dem da vi var på vej op i liften, for pludselig sagde min søster: “Det er da lige noget for dig dernede - de kører også rundt med bamser”. Jeg spillede med på hendes drilleri, og svarede at jeg ville ønske at jeg kunne få lov at være dernede en dag og lege. Min søster så ud som om hun havde fået en lys idé, men sagde ikke mere på vejen op. Vi fortsatte på ski resten af formiddagen, men på den anden side af middag, ville min søster pludselig hjem. Hun sagde at hun var blevet træt. Jeg valgte at fortsætte på bakkerne resten af eftermiddagen sammen med min søsters mand, og resten af flokken kørte hjem. Jeg tænkte ikke mere over det.

Da vi kom hjem i hytten om eftermiddagen, greb min søster straks fat i hendes mand, og trak ham til side. Hun viskede noget til ham, som jeg ikke kunne høre. Derefter kiggede de alle på mig, og hviskede så lidt mere. Jeg syntes jeg hørte ord som “baby, dagpleje, ble, sut”, men gik ud fra at det var min fantasi der løb af med mig. Min søster sagde at de ville køre ned til byen og handle, og kom hjem senere.

Jeg lagde mig lidt på min seng sammen med Plys, og faldt snart i dyb søvn. Jeg vågnede først da der blev kaldt på mig, at aftensmasen var klar. Der var allerede hældt op på min tallerken, og vi skulle have kartoffelmos med gulash. Jeg syntes der var noget hvidt i min kartoffelmos, men tænkte ikke mere over det. Jeg spiste min aftensmad med stort velbehag, og skyllede det ned med en masse vand. Vi var kommet til desserten, som bestod af is, da jeg pludselig skulle tisse. Jeg skulle tisse meget - og det skulle være nu. Jeg rejste mig for at gå på toilettet, men idet jeg rejste mig op, kunne jeg ikke holde det tilbage. Foran resten af familien stod jeg og tissede i bukserne. Der bredte sig en stor og mørk våd plet på mine lyse cowboybukser. Jeg kiggede flovt ned i gulvet imens hele familien kiggede på mig. De første kommentarer kom…

“Hvad søren, der er vist en lille dreng der ikke kan holde sig tør”

“Har vi en baby med på turen?”

“Hvem giver babyen en tør ble på?”

“Har han mon kun tisset?”

Den sidste kommentar fik mig til at føle efter. Men min mave havde det fint, og der var ikke sket andet i bukserne. Men dette var også nok. Jeg var rød i hovedet, og vidste ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv. Jeg blev svimmel, og måtte sætte mig ned igen. Mine muskler føltes meget afspændte, og jeg undrede mig over følelsen.

Til sidst rejste min mor sig op, og fandt en stor pose frem fra apoteket. “Jeg tænkte nok at det ikke var en engangs forestilling at du tissede i sengen, så jeg har fået fat på lidt udstyr til dig lille skat” sagde hun, imens hun trak en pose bleer op fra posen. Det var en pakke Tena maxi størrelse large. Hun stilte bleerne på bordet foran mig, og rakte ned i posen, og fandt en pakke pusleunderlag fra Libero frem. “Kom med herover på sofaen, så skal jeg give dig en ble på, så vi ikke får flere uheld”, sagde hun idet hun tog bleerne og pusleunderlagende med. Jeg var flov, og gik langsomt med. Mine ben ville ikke helt som jeg ville, og jeg jeg var flere gange ved at falde på vej over til sofaen.

Mor havde fået foldet et pusleunderlag ud, da jeg kom over til sofaen, og hun beordrede mig op at ligge på det. Jeg lagde mig op på det, og mor begyndte at knappe mine våde bukser op. Jeg kunne mærke hvordan alle kiggede over på mig, og jeg skjulte mit ansigt i mine hænder. Jeg kunne mærke hvordan jeg var brændende varm i ansigtet, imens mor trak mine bukser og underbukser af. Min undertrøje var også blevet våd af tis, så hun bad mig rette mig op, så jeg også kunne få den af. Til sidst lå jeg helt nøgen på pusleunderlaget til offentlig beskuelse.

Mor fandt en pakke vådservietter frem, og begyndte at vaske mig omkring tissemanden. Hun gav mig besked på at løfte numsen, så jeg også kunne få den tørret. Derefter kiggede hun efter babypudder, men kom i den forbindelse forbi et andet af hendes indkøb, nemlig en lyseblå sut med bamser på. “Jeg har også købt denne til dig, for du er jo så glad for bamser” sagde hun, idet hun gav mig sutten i munden. Jeg følte at jeg kunne gemme ansigtet lidt bag sutten, så tog straks imod den. Mor dryssede et tykt lag babypudder over mit skridt, og foldede så en ble ud. “Ja, de er nok lidt store til dig, men lad os se om ikke det går”, sagde hun idet hun foldede bleen op imellem min ben. Bleen var ganske rigtigt meget stor til mig. Den gik op til over navlen, og fik mig til at se meget lille ud.

Der var varmt i hytten, så mor gav mig bare en t-shirt på, og lod mig så ellers bare have bleen på uden bukser. Hun tog mig i hånden tilbage til min stol ved spisebordet. Jeg vraltede noget tilbage til bordet, og havde svært ved at holde balancen, men med mors hjælp lykkedes det mig alligevel at komme på plads. Jeg fik besked på at spise resten af isen, men lige meget hvor meget jeg forsøgte, kunne jeg ikke få skeen til at ramme min mund. Jeg fik is ud over det hele, og til sidst blev det min søster for meget. Hun sagde at når jeg ikke kunne spise selv, måtte jeg jo have hjælp. Således blev jeg madet med det sidste is af min søster. Jeg kunne ikke undlade at se smilet på hendes ansigt, og jeg tror at hun nød at se mig i min hjælpeløse sitiuation…

6 Synes om