Da jeg var dreng, oplevede jeg mange ting. Der var f.eks. når vi var i skoven eller ude i naturen og skulle tisse måtte pigerne ned at sidde på hug mens drengene kunne stå op, fordi de var udstyret med en slange. Det ville sige at jeg sagtens kunne stå op og tisse. Men jeg foretrak at gøre det i hugsiddende stilling.
Det har selvfølgelig givet flere oplevelser, jeg vil nævne, når far, mor og jeg kørte fra Svendborg til Frederikshavn, der er ca. 400 kilometer, måtte vi have flere pauser for at tisse eller lave pølser. Far valgte mest en skov til formålet men en gang skulle jeg bare tisse meget, så jeg bad far om at gøre holdt, det var ved en boldbane hvor nogle drenge spillede fodbold, jeg skyndte mig at trække bukserne ned og sætte mig på hug.
Det opdagede drengene, stoppede spillet og råbte, adr. der sidder en dreng og skider, de kom over til mig og spurgte om de måtte se mig skide Jeg sagde at jeg ikke skulle skide kun tisse.
Drenge sidder da ikke ned for at tisse, det gør kun piger.
Efter at have set at jeg var en dreng løb de tilbage til at spille fodbold
Jeg trak bukserne op og gik ud til bilen og vi fortsatte kørslen.
Der står ingen steder at drenge ikke må sidde på hug for at tisse, det er ikke forbeholdt piger.
Jeg tænker tit på, mon jeg er den eneste dreng, der sidder på hug for at tisse.