Info denne novelle er opdigte
Trine er en pige på 12.
Kasper er en dreng på 13.
De har begge en fælles lyst til at gå meed ble så de laver en plan der kan gøre det muligt.
Fredag aften sidder Kasper og Trine og chatter på ***
“Trine” min mor og far ved ikke at jeg vil gå med ble hvad skal jeg sige?
Kasper# vi begynder at tisse i sengen med vilige og siger at vi ikke kan styre det: vis det ikke virker ved jeg at der en der vill hjælpe os med det!
“trine” okey men skal vi ikke mødes i morgen og snakke om det"
kasper# jo det kan vi godt og husk nu at tisse i sengen.
“Trine” jaja det skal jeg nok ses i morgen" Trine lukker sin computer ned og derefter går hun i seng. lige pludslig vågner hun, hun skulle tisse så hun tissede i sengen og lagde sig til at sove igen.
Næste dag efter hun har spist morgenmad mødes hun med kasper i deres hule.
Kasper# huskede du at tisse i sengen!
“Trine” ja det gjorde jeg og så sagde jeg til min mor at det var et uheld og så sagde hun at jeg skulle holde op ellers ville jeg få ble på hele tiden, men det er jo også det jeg vil.
Godt sagde kasper men nu skal du høre hvad vi nu skal gøre vi skal nu begge skide i bukserne og så skal vi gå hjem og sige at vi ikke kunne mærke det før det var for sent, så det gjorde de Trine var den første men hun kom også til at tisse og det gjorde kasper også “jo mere jo bedre” sagde trine.
Da Trine kom hjem gik hun ind til sin mor og sagde at hun ikke kunne mærke noget før det var for sent.
Nu kan det Være nok, sagde hendes mor nu kører jeg ud og køber en bodystocking og nogle bleer og så må du have det på indtil du bliver renlig, du går ikke nogen steder før jeg kommer hjem igen. Okey sagde Trine og gik op og tændte sin computer og skrev til kasper at hun skulle have bleer på fra i dag.
forsættes
Hvis du vil hjælpe med at skrive videre så send en PB