Skrevet af Mulle
Heeeeeeeey! en lille ny historie fra mig af
den bliver ikke særlig lang, højest 2-3 afsnit.
Men hvis du kan lide hvad jeg skriver, så prøv at tjek mine andre historier her på siden
Mie og Frederikke & Biltur til Syd-tyskland!
-Har faktisk haft skrevet hele denne historie før… men så glemte jeg koden til den mailaddresse hvor jeg havde skrevet det hele…
(ville ikke have det til at ligge på min computer, så sys dét var en kanon smart metode…)
sååååååå, ja, nu har jeg så begyndt at skrive den igen :laugh:
hold kæft hvor kan jeg snak, nå men her er part 1!
Del 1
Fuglene sang fra hver en busk og rede, og solen som skinnede højt på himlen, sendte sine varme stråler ind gennem vinduet hos Pernille. Hun strakte sin ryg og ømmede sig lidt, hvorefter hun begav sig ud på toiletter. Pernille trak sine natbukser af, og satte sig på toilettet mens hun betragtede sig selv i spejlet. Et smil kom over hendes læber, hun kunne godt selv se at hun var en køn pige. Lidt lav af bygning, men med en gyldenbrun slank krop, et par bløde bryster og nogle faste runde baller.
Hun tissede færdig og rejste sig op. “Argh!” Nok var hun gude smuk, men hendes ryg havde det sku’ ikke for godt! Hun havde været ude for en lille bilulykke fra et par måneder siden, der var dog ikke sket noget alvorligt. Et trykket ribben var det eneste hun fik, og ja så har der også været lidt bøvl med ryggen på det sidste. Men det skulle snart være slut, for Pernille havde nemlig fået en tid ved en massør i dag, så mon ikke at det ville gøre underværker. Efter et bad og et hurtigt måltid morgenmad, cyklede hun ned mod massøren som lå i udkanten af byen.
Pernille satte cyklen og kiggede op på bygningen foran hende, ‘Massør og Akupunktur’ stod der med blå bogstaver på vinduet ud mod vejen. Hun åbnede døren og gik ind “Diiiiiiiiiiiing Doooooooong!” lød det fra en lille klokke ude bagved, som skulle signalere når der var kunder. En ung lyshåret dame kom ud til Pernille.
"Hej, jeg hedder Simone. Hvad kan jeg hjælpe dig med?” spurgte hun venligt.
“Øh hej, jeg hedder Pernille. Jeg skulle have en tid nu her”
Simone gik om bag disken og bladrede blandt nogle papirer “Ja, det er rigtigt. Kom du med ind”
Pernille fulgte med Simone ind i et anden rum, hvorefter Simone lukkede døren efter dem. Pernille stor lidt genert og kiggede rundt i rummet, der stod et skrivebord med en computer og et par stole, rundt i kanten af rummet stod der en masse skabe og midt i det hele stod en massage briks.
“Kom og sæt dig, så tar’ vi lige en lille snak inden vi går i gang” smilte Simone og gjorde tegn til at hun skulle sætte sig ved skrivebordet.
Pernille og Simone fik en lang snak, og Simone undersøgte hendes ryg, mens hun trykkede her og der for at finde ud af, hvor på ryggen den var gal. Efter lidt tids undersøgen, var det massage tid. De gik begge over til briksen, og Pernille satte sig op.
“Tar’ du lige tøjet af, så henter jeg noget creme og håndklæder”
Simone gik over mod et skab, og Pernille tog sin trøje og T-shirt af. Efter et minut kom Simone tilbage med massage tingene.
“Du skal lige have det hele af, så der ikke kommer creme på det” smilte Simone og tændte en varmelampe over briksen.
Pernille sank en klump “det hele?” spurgte hun lidt genert.
Simone nikkede og forklarede “jeg har nogle håndklæder her, som du får over dig”
Pernille trak forsigtigt sine bukser af, derefter åbnede hun sin bh og til sidst trak hun sine trusser af, hvorefter hun lage sig op på briksen på ryggen. Simone lagde et hvidt lille blød håndklæde over Pernilles underliv, hvorefter hun begyndte at hælde massage olie ud i sin ene hånd.
“Jeg starter med at massere op langs dine ribben, så massere jeg dig lidt under brystet, og til sidst tager vi ryggen og nakken”
Hun startede med at massere op langs Pernilles ribben, det kildede en smule, så hun blev lidt rød i hovedet. Det virkede lidt fjollet, at en hun ikke kendte, der kun var et par år ældre end hende selv, stod og rørte hende når hun lå næsten nøgen. Så hun valgte bare at lukke øjnene og slappe af, for ikke at få øjenkontakt. Simone bevægede massagen længere op foran på Pernille, og masserede på de nederste ribben, så lod hun sine varme hænder glide ned over hendes mave, og begyndte at massere på maven lige over håndklædekanten.
Først kildede det bare lidt, men med et kunne Pernille mærke, at der var noget galt! Hun slog øjnene op, hun kunne mære at hun lå og tissede på briksen. En varm strøm løb ned om hendes baller og ned på briksen. Pernille gispede og prøvede at holde det tilbage, helt lammet af chok. Simone som med det samme så hvad der sket, tog håndklædet fra Pernille og pressede det ind mellem hendes ben, for at forhindre at alt blev vådt.
Pernille som var ligbleg i ansigtet, prøvede at holde det tilbage, men til sin store skuffelse kunne hun mærke hvordan håndklædet som Simone holdte mellem hendes ben nåede at blive varmt.
Pernille begyndte at græde. Hvor pinligt! det var mindst 5 år siden hun sidst havde tisset i bukserne, og det var ikke nær så pinligt som dette! Simone slap håndklædet mellem Pernilles ben, satte sig op på briksen og krammede hende tæt ind til sig, mens hun trøstede hende.
“Det skal du ikke være ked af mus, du er ikke den første det er sket for. Jeg masserede også lige ovenpå din blære, det var ikke din skyld.” hviskede hun ind i Pernilles øre, mens hun krammede hende.
Efter noget tid stoppede Pernille med at græde, men hun var stadig ildrød i hovedet og havde tårer ned over kinderne. Simone gav slip på hende og gav hende et lille kys på kinden, mens hun smilte “Så, nu må vi vist også hellere få dig tørret”
Simone fjernede det våde håndklæde mellem Pernilles ben, og lagde det til side. Så tog hun et rent håndklæde
“Løfter du lige numsen en gang?”
Pernille løftede sin numse fra den våde briks.
Simone tørrede hende med det tørre håndklæde, hvorefter hun tog briksen. Efter lidt tid blev Pernille beordret til at ligge sig på maven, hun gjorde som der blev sagt, for hun kunne ikke få et ord ud, så genert som hun var.
Simone færdiggjorde massagen, og snart havde Pernille sit tøj på igen. Simone fulgte hende over til døren “Jeg håber ikke at det lille uheld her har skræmt dig for meget” smilte hun venligt og lage en arm om Pernille.
“Jeg synes du skal komme igen på mandag samme tid, så vi kan få blødgjort den ryg”
Pernille nikkede og kiggede ned i jorden, hvorefter hun stille cyklede hjem i regnvejr.
Fortsæt til Kapitel 2